Jak zidentyfikować awarię zintegrowanej karty sieciowej?

Witam,

Posiadam kartę sieciową Realtek. Ostatnio padły mi porty LAN na routerze. Wymieniłem go na nowego TP-Link’a. Problem polega na tym, że na Komputerze stacjonarnym z czystym (legalnym) Windows 7 Home Premium nie mogę połączyć się z internetem. Komputer ten jest wpięty kablem do routera. Sprawdzałem na laptopie z Windows 7 Ultimate i wszystko było ok. Na PC’cie z W7 HP w zasobniku jest wyświetlane, albo Sieć niezidentyfikowana, albo Połączenie Lokalne, a czasem nawet Połączono z internetem. W każdej z wymienionych powyżej sytuacji nie mam tego dostępu do internetu (oprócz z laptopa). Proszę o pomoc co się stało. Wszystko działało, póki stary router się nie spalił. Jak zdiagnozować awarię karty sieciowej?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Sterowniki są wgrane, karty nie mogę wypiąć, bo jest zintegrowana :slight_smile:

Dodane 26.08.2011 (Pt) 22:58

Kupiłem nową kartę sieciową na PCI i wszystko śmiga :slight_smile: Dziękuję za pomoc.