maciex47
(Maciex47)
27 Sierpień 2014 14:03
#1
Witam!
Od kilku dni mam problem uniemożliwiający normalną pracę.
Problem polega na pojawianiu się cyklicznie co około minutę na ułamek sekundy na pasku tejże oto ikonki:
Widnieje tam aparat fotograficzny i drukarka.
Pojawianie się tego skutecznie wyłącza na przykład tryb pełnoekranowy odtwarzaczy filmów, w grach 3d również wyłącza tryb pełnoekranowy co jest niemiłosiernie denerwujące i nie pozwala na normalną pracę.
Dodatkowo pisząc nawet tego posta w momencie pojawienia się jej przerywa mi pisanie na klawiaturze ucinając literki, tj. na chwilę staję się jakby tym głównym programem aktywnym.
Windows 7 Home Premium
Wersja 6.1.7601 Service Pack 1 Kompilacja 7601
Proszę o pomoc.
Atis
(Atis)
27 Sierpień 2014 14:55
#2
Pobierz Farbar Recovery Scan Tool zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.
Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.
Raporty umieść na http://wklej.org/ i podaj link.
maciex47
(Maciex47)
27 Sierpień 2014 15:02
#3
Nie zaznaczałem żadnych dodatkowych opcji skanowania, tj. List BCD, Drivers MD5
FRST.txt
http://wklej.org/id/1450622/
ADDITION.txt
http://wklej.org/id/1450623/
Atis
(Atis)
27 Sierpień 2014 15:12
#4
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
S3 ZTEusbmdm6k; system32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys [X]
S3 ZTEusbnmea; system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys [X]
S3 ZTEusbser6k; system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys [X]
S3 zte_cdc_acm; system32\DRIVERS\zte_cdc_acm.sys [X]
S3 zte_cpo; system32\DRIVERS\zte_cpo.sys [X]
C:\ProgramData\log
Task: {275EDE11-B67B-4DB0-BC43-CD8C292E269F} - System32\Tasks\At1 => cmd.exe /c del /F /Q D:\Downloads\cantabile_performer_keygen.exe
Task: {FA77166C-C09A-4A93-90D7-F4D446B7E0E7} - System32\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv => C:\Windows\TEMP\{657F2EE3-8809-401E-96CF-832050FC3433}.exe
Task: C:\Windows\Tasks\At1.job => D:\Downloads\cantabile_performer_keygen.exe
Task: C:\Windows\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job => C:\Windows\TEMP\{657F2EE3-8809-401E-96CF-832050FC3433}.exe
CMD: del /f /s /q %TEMP%\*.*
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Pobierz i uruchom Autoruns
W Autoruns na karcie Services odznacz:
Później zrestartuj komputer.
maciex47
(Maciex47)
27 Sierpień 2014 15:19
#5
http://wklej.org/id/1450641/
Uruchomiłem ponownie już.
Jesteś wielki!
Problem ustąpił