Jak zmienic jezyk na www


(Paulosio) #1

Witam

Mam problem

Otoz mam problem z jezykiem na www. To znaczy jak pisze np w Wordzie albo na gg to mam normalne litery czyli jak wcisne alt+L to ma L z kreska. A na stronach www mam wielkie B. Jak to zmienic i gdzie? Bo tylko na stronach www nie moge pisac polskich liter. A na inny programach moge pisac. Mam ustawionie jezyk programisty w windowsie. A probowalem ustawiac w internet explorer i nie wiem jak to ustawic bo mam jezyk polski [pl]. Co to moze byc? Moze jakis program tak powoduje. prosze o pomoc z góry dzieki.

Pozdrawiam


(sdar) #2

Sprawdź czy w IE menu WIDOK -> KODOWANIE masz zaznaczone Europa Środkowa (ISO) Miałem podobne problemy i okazało się że to właśnie był problem kodowania i teraz jest OK chociaż oczywiście nie jestem pewien czy to samo jest u Ciebie

Sdar


(Paulosio) #3

Mam zaznaczone i nadal mam tak samo. Nie wiem jak to zmienic. Czekam na dalsze propozycje, Dzieki z gory


(sdar) #4

W takim razie podejrzewam, że masz zainstalowany Google Toolbar... prawda? Jeśli tak jest, to na 99 % on jest sprawcą zamieszania. Odinstaluj go a zobaczysz tak piękne litery jak ĄŚÓŁŻ i to pisane na stronach www :slight_smile:

Sdar


(Paulosio) #5

I miałeś racje to przez Google Toolbar. Juz wszystko działa. ŁĄÓĆŚ :slight_smile: Wielkie dzięki. Kiedyś miałem teżgoogle tolbar i nie miałem takich problemów i nie podejrzewałem że to ten program :slight_smile:

Wielkie dzięki za pomoc SDAR! !!

Pozdrawiam


(sdar) #6

Cieszę się , że się udało :slight_smile:

Starsze wersje Google Toolbar nie powodowały tego błedu dopiero teraz... Jak widać nie zawsze NOWSZE znaczy LEPSZE pod każdym względem. Jeśli więc chcesz to spróbuj zainstalować starszą wersję GT lub obyć się bez tego.

Sdar


(Johny) #7

A najgorzej jest,jak dobre jest poprawiane na siłę,do programów wciska się często wiele niepotrzebnych bajerów,z których użytkownicy i tak nie korzystają,tak teraz jest np z komórkami,do telefonu,który ma służyc do rozmowy wpycha się obsługę dzwonków itd.