Jak zrobic Format win7?

Witam

Moim problemem jest to ze nie wiem jak zabrac sie do zrobienia formata. Przegladalem materialy w necie i nie znalazlem niczego co moglbym zrozumiec. Jestem tak zwanym dinozaurem i nie jestem informatykiem czy tez znawca w tej dziedzinie, jednak glupi nie jestem i jesli moglbym prosic was o pomoc w moim problemie bede wdzieczny. Mam System win7, Laptop TOSHIBA c660 jesli potrzebne sa dla was jakies jeszcze informacje na temat laptopa czy tez systemu ktore mogly by pomoc w udzieleniu pomocy chetnie udziele.

Normalnie, na tym laptopie jest partycja recovery. Wystarczy nagrać sobie potrzebne dane i przywrócić system. Nie masz recovery? chcesz zrobić instalację z płyty? Formatowanie wiąże się z ponowną instalacją systemu. Podczas instalowania wybiera się zwykle szybkie formatowanie.

mam prosbe do Bogdan_G czy moglbys mnie poinstruowac jak sie do tego zabrac krok po kroku ? jesli oczywiscie masz czas, bardzo cie prosze poniewaz mecze sie z tym problemem od kilku tygodni. Laptop dziala mi bardzo wolno i chcem przeinstalowac System ale uprzednio chcem laptopa wyczyscic ze wszystkiego co na nim jest . serdecznie dziekuje za zwrocenie uwagi na moj post

Dodane 20.05.2013 (Pn) 9:30

istalacja systemu bedzie z plyty ale nie pokazywalo mi opcji szybkiego formatowania jak chcialem instalowac i dla tego moja prosba o pomoc

Proszę, instrukcja krok po kroku instalacji Windows 7: KLIK :slight_smile:

Jeśli laptop w momencie zakupu miał już zainstalowany system Windows to posiada partycję recovery (odzyskiwania systemu), najlepiej użyć tego mechanizmu - na przykładzie mojego laptopa (nie jest to toshiba) mam zainstalowany - przez producenta laptopa - program przywracania systemu do stanu fabrycznego - tam wybieram odpowiednie opcje i rozpoczynam proces.

gbartosz83 gdybys mi jeszcze mogl napisac jak do tego recovery trafic bylo by milo dziekuje za odp.

A może zerknąłbyś do instrukcji dołączonej do laptopa bądź dostępnej na stronie producenta?