Ok. ja skonsultowałem się w tej sprawie z moim serwisem macierzystym.
I okazuje się, że zdaniem tegoż serwisu taki “producent” w moim przypadku jakoby w ogóle nie istnieje.
Natomiast oczywiście w ramach gwarancji i wszelkich innych spraw, aczkolwiek tylko w pewnych, dość wąskich granicach (tylko w ramach gwarancji ) obowiązkowo, za to nieodpłatnie musi mi to zapewnić ten serwis.
Natomiast w sprawach wszelkich porad w związku z systemem i ze sprzętem, czy rozwiązywania problemów zwłaszcza dotyczących kwestii “trzecich”, czyli nie związanych bezpośrednio z systemem czy sprzętem - mogę, a nawet muszę zwracać się do wszelkich innych podmiotów np. mogę się zgłosić do firmy Microsoft czy do nich samych także, ale opcjonalnie mogą to być odpłatne usługi.
Ostatecznie mogą być to też fora i vortale internetowe, a także wszelkie poradniki w witrynach sieciowych.
Zastanawia mnie tylko ten rzekomy i formalny fakt nieistnienia określenia “producent komputera” ?
Być może w moim przypadku to tak właśnie jest, bo wg naszych ustaleń komputer jest potocznie zwanym - składakiem.
I formalnie to mógłbym się po tę pomoc zgłaszać nawet do producentów poszczególnych, składanych części np. producenta MoBo.
Moim zdaniem jednak serwisant jakby celowo unikał tutaj odpowiedzi na moje pytanie o to, jak to wygląda w świetle postanowień licencji, czyli w moim ,przypadku O.E.M., która to licencja przecież używa sformułowania “producent zestawu komputerowego” i nakłada pewne obowiązki na strony, których powinnością jest przestrzeganie tej licencji.
Może ktoś z was potrafiłby mi to dokładniej wytłumaczyć ?