Jaka karta graficzna dla procesora AMD Athlon 6000?

Witam

Chciałbym kupić nową kartę graficzną. Chciałbym żeby była to już karta wystarczająca na ten czas, a jednocześnie żeby nie była ograniczana (lub zbytnio ograniczana) przez mój procesor. Dlatego że nowy procesor też planuje kupić ale w późniejszym czasie gdyż teraz potrzebuje szybko nowej karty gdyż moje obecna najprawdopodobniej się popsuła.

Nie znam się już na obecnych kartrach, chciałbym jednak żeby to była nvidia.

Więc jeśli ktoś mógłby mi polecić jakąś dobrą kartę dla athlona lub jakąś mocniejszą + dobry procesor, byłbym wdzięczny. :slight_smile:

http://www.esc.pl/product_info.php?cPat … s_id=18119 lub lepsza http://www.esc.pl/product_info.php?cPat … s_id=12811 ja osobiście mam tą pierwszą i jestem zadowolony :lol:

Pytanie zasadnicze to jaką kwotę możesz przeznaczyć na grafikę ?

A drugie pytanie to dlaczego Nvidie, czyżby kolega ci powiedział że “GeForce są najlepsze” ?

W sumie to nie wiem co ma piernik do wiatraka procesor nawet jak będzie dużo wolniejszy nie ma takiego znaczenia

tylko płyta główna i pamięć ram i dysk ma duże znaczenie.Pamiętaj że do mocnej grafiki potrzebny jest dobry i mocny zasilacz.Do gier 2GB RAM

I przyzwoita wentylacja obudowy.Już widziałem super zestawy z mocną grafiką i 512 MB ram i niestety wtedy gry nie działają albo baardzo wolno.

Jeśli chodzi o prądożerność to ATI są mniej wymagające i może działać tańszy zasilacz , przy NVIDIA to już spory wydatek na sam zasilacz.

Dodane 12.08.2009 (Śr) 9:21

Napisz może dokładnie co masz płyta,Ram zasilacz .I czy ktoś sprawdził że to grafika siadła.

mimos procesor ma znaczenie przy liczeniu fizyki, A.I w grach, jeśli gra wymaga mocnego procka to przy słabym będą spore spadki fpsów, płyta główna nie ma znaczenia w grach, różnica między płytami mieści się w granicach błędu pomiarowego, karty NVIDII nie ciągną dużo więcej prądu od kart AMD/ATI.

Moja płyta główna to Gigabyte GA-M55S-S3