Jaka karta graficzna do Gigabyte GA-BX2000?

Witam

Mogłby mi ktoś doradzić jaką mam kupić karte graficzną do mojego kompa? (płyta Gigabyte GA-BX2000). Chciałbym taką nie za drogą ale wydajną karte do 90zł. Drugie pytanie to czy będę mógł pograć w jakieś lepsze gry jak będę miał dobrą karte ale słaby procek (PIII 650MHz)? Jeśli chodzi o pamięć to mam 384MB. To by były wszystkie pytania.

Pozdrawiam

Panie, takie rzeczy to tylko w Erze 8)

Chyba nawet tam nie dadzą rady.

Ale do tego kompa nie ma sensu wkładać czegoś lepszego niż GF 4 MX 440 czy czegoś tej klasy, a taką kartę już za 50zł można dostać.

Na jednej z aukcji internetowych znalazłem karte GeForce4 MX 440 64MB128 bit. Pasuje(?) na rodzaj złącza AGP x4/x8. Wiecie może jakie złącze ma moja płyta? Sorka za te głupie pytania ale jestem bardzo początkujący, a nie chce kupić czegoś co u mnie nie zadziała :slight_smile:

Pasuje.

Dzięki areh :slight_smile: A jeśli chodzi o te x2 x4 x8 to moja płytka jakie obsługuje?

Masz AGPx2 screen z twojej intruskcji obslugi

ase6sk.th.jpg

Jeśli mam AGPx2 to karta o której wcześniej wspomniałem (Prolink PixelView GeForce4 MX 440 64MB128 bit) nie będzie działała ponieważ w aukcji jest napisane że działa na x4/x8?

Zapewne nie bo na AGPx2 jest inne napiecie z tego co pamietam 3,3V ,a nowsze karty chodza na 1,5V

Kup sobie kartę grafiki na max AGP x 4 i będzie dobrze.Spotyka się również karty uniwersalne na AGP x2/4/8.

http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agp … ility.html

Ok. Czyli rozumiem że karta o której wcześniej wspomniałem na x4/x8 będzie działała. To wszystko co chciałem wiedzieć :slight_smile: Dziękuje wszystkim za zainteresowanie.

Pozdrawiam

karta grafiki

ma być tak napisane obsługa AGP x2/4

lub x2/4/8

Wcześniej przed zakupem spytaj gościa czy będzie działać na AGP x 2,bo to co oni piszą nieraz ma się nijak do rzeczywistości.

Lub sam sprawdź w googlach dany model - jego specyfikację.