Jaka karta graficzna?

(Swat4 16) #1

Witam jestem zielony i nie wiem jak się sprawdza czy dana karta graficzna będzie działała.Moja płyta główna to M68M-S2P a stara karta graficzna to ATI - Radeon X600 series lepsze gierki już mi nie wchodzą.Poszukuję karty graficznej tak do 500zł.

Jestem zielony i pierwszy to mój wątek więc proszę o łaskę :wink:

(Okar19) #2

http://allegro.pl/msi-radeon-hd-5770-ha ... 81029.html

(Swat4 16) #3

kurka dziękuję za szybką odpowiedz jeszcze się tylko zapytam jak się sprawdza czy dana karta graficza wejdzie do płyty głównej

Edit:Czy na zasilaczu 500W pociągnie ?

(waderr73) #4

Tak, karta pasuję do płyty. Masz PCI-E, karta też jest na PCI-E. Zasilacz pociągnie tą kartę zakładając, że jest markowy.

(Swat4 16) #5

dziękuję bardzo teraz wiem o co chodzi :wink: Sprzedam PSP razem z grami i będzie bo X600 to już problemy miałem ze sterownikami bo już nie wychodzą do niej a ta karta obsługuje pixel shader 2.0 :smiley: Ale trzeba przyznac ,że jako tako dawała radę :wink: Zasilacz jest markowy firmy Logica

(Okar19) #6

Niestety markowy nie jest . Logic jest na czarnej liście zasilaczy

(PaPuX) #7

Logic to firma więc w jakimś sensie jest firmowy.

Urządzenia niefirmowe to takie do których producent się nie przyznaje. Coś w stylu wyprodukowano w nowym jorku dla zenka z polski, lub made in china.

(fiero) #8

No tak tylko szkoda że ta firma robi tak kiepskie zasilacze. A więc niech będzie "firmowy bubel".

(Swat4 16) #9

no to pociągnie czy nie pociągnie

(PaPuX) #10

Pociągnie ale czy czasami się nie zakopci to już loteria.

(freedom) #11

Podaj całą konfigurację komputera, dobierzemy jakiś stosunkowo tani zasilacz. Głupotą jest wydawać 500zł na kartę i używać przy tym czegoś, co w każdej chwili może paść, pociągając za sobą inne podzespoły.

(Rmk) #12

Ja autorowi wątka radzę poczekać z miesiąc i nabyć GTX460 768MB za ~500zł

(system) #13