Jaka karta graficzna?

Witam jestem zielony i nie wiem jak się sprawdza czy dana karta graficzna będzie działała.Moja płyta główna to M68M-S2P a stara karta graficzna to ATI - Radeon X600 series lepsze gierki już mi nie wchodzą.Poszukuję karty graficznej tak do 500zł.

Jestem zielony i pierwszy to mój wątek więc proszę o łaskę :wink:

http://allegro.pl/msi-radeon-hd-5770-ha … 81029.html

kurka dziękuję za szybką odpowiedz jeszcze się tylko zapytam jak się sprawdza czy dana karta graficza wejdzie do płyty głównej

Edit:Czy na zasilaczu 500W pociągnie ?

Tak, karta pasuję do płyty. Masz PCI-E, karta też jest na PCI-E. Zasilacz pociągnie tą kartę zakładając, że jest markowy.

dziękuję bardzo teraz wiem o co chodzi :wink: Sprzedam PSP razem z grami i będzie bo X600 to już problemy miałem ze sterownikami bo już nie wychodzą do niej a ta karta obsługuje pixel shader 2.0 :smiley: Ale trzeba przyznac ,że jako tako dawała radę :wink: Zasilacz jest markowy firmy Logica

Niestety markowy nie jest . Logic jest na czarnej liście zasilaczy

Logic to firma więc w jakimś sensie jest firmowy.

Urządzenia niefirmowe to takie do których producent się nie przyznaje. Coś w stylu wyprodukowano w nowym jorku dla zenka z polski, lub made in china.

No tak tylko szkoda że ta firma robi tak kiepskie zasilacze. A więc niech będzie “firmowy bubel”.

no to pociągnie czy nie pociągnie

Pociągnie ale czy czasami się nie zakopci to już loteria.

Podaj całą konfigurację komputera, dobierzemy jakiś stosunkowo tani zasilacz. Głupotą jest wydawać 500zł na kartę i używać przy tym czegoś, co w każdej chwili może paść, pociągając za sobą inne podzespoły.

Ja autorowi wątka radzę poczekać z miesiąc i nabyć GTX460 768MB za ~500zł

Ja bym nawet proponował 5770 512Mb za jakieś 400zł i zasilacz markowy 400W używany za 100zł znaleźć np. jakiegoś AMACROXA

Skoro miał X600 to żaden procek tam nie siedzi : ]

Właśnie ja tez zaczynam się borykać z tym samym problemem, mój sprzęt to

MOBO-Asus P5B