Jaka karta graficzne pod AGP do 130zł?


(system) #1

Witam wszystkich. Mam pytanie jaką kartę graficzną polecacie pod AGP tak do 130zł. Jeśli można proszę o linki. Pozdrawiam i z góry dziękuje


(::lemon96::) #2

http://allegro.pl/item444443874_gainwar ... 6_256.html coś takiego, ale to jest do wylicytowania. AGP są drogie i za tą kasę szału nie będzie


(niezDarek) #3

jeśli do 130zl to faktycznie niczego super nie ma po prostu, ewentualnie IMO najlepiej opłaca się kupić np.

http://allegro.pl/item444295171_nowa_at ... cz_wa.html


(Goodprogram) #4

podaj konfig kompa, może wystarczy słabsza karta i mniej kasy stracisz, bo agp to przeżytek

ja brałbym radeona 9800

http://allegro.pl/item448130273_powerco ... b_agp.html

moze uda ci sie tanio wyrwać tą kartę

http://allegro.pl/item446643730_nowe_98 ... ratis.html

możesz tez brać coś lepszego, np.

http://allegro.pl/item447557341_leadtek ... 56bit.html


(system) #5

Mój komp to celeron 2,5GHZ Asus P5 512 Ram


(niezDarek) #6

jak tak to zbyt dużej kasy nie opłaca sie w ten sprzęt inwestować ewentualnie możesz kupić radeona 9600pro za 90 zł wyrwiesz


(Synergia84) #7

Na wstępie nie sługaj, że AGP to przeżytek, ponieważ PCI-E jest tylko chwytem marketingowym zmuszających użytkowników to kupna nowych płyt głównych dla poprawy koniunktury. Lorak1987, kup ATI X800XT, ponieważ jest szybsza od GeForce 6800 GS, który ma 5 procesorów vertexów i 12 potoków renderujących a X800XT i X850XT odpowiednio 6 procesorów vertexów i 16 potoków renderujących. Zdaję sobie sprawę, że modelu X800XT jest bardzo trudno dostać, ale X850 XT jest teraz w Allegro do nabycia. Stanowi on odpowiednik dwóch kart graficznych ATI Radeon 9800. Model XT800 GTO jest porównywalny z GeForce 6800 GS. Nie zapomnij o wymianie zasilacza na nowy, markowy z uwagi na duże prawdopodobieństwo spalennia komputera po kupnie szybkiej karty graficznej. 1024 MB pamięci operacyjnej RAM to dzisiaj minimum.


(system) #8

Hej SynergiA84 dzięki za radę nawet chętnie skorzystam ale patrzyłem na allegro i ta karta x850xt jest pod slot pci+e;

Pozdrawiam Karol


(niezDarek) #9

owszem istnieje x850xt pod AGP i może jest lepsza od 6800 gs ale jest prawie dwa razy droższa, tak samo mógł bym powiedzieć że hd4870 jest lepsza od wszystkich innych, dlaczego 1024MB to absolutne minimum ?? dużo osób tyle nie ma i żyje


(system) #10

Pewnie że żyje nie opłaca się tak co chwilę kompa ulepszać ja do AGP nic nie mam jak wymienię kartę na 256 dokupię ramu na 1gb i wymienię zasilacz to lepszy komp mi nie potrzebny w gry praktycznie nie gram nie mam czasu. Nie mogę znaleść tej karty pod AGP A ile ona tak kosztuje okoła Bo znowu takiej ponad 150zł to do tego kompa się nie opłaca.


(niezDarek) #11

na allegro bardzo ciężko ja dostać szukaj w google może ktoś aktualnie sprzedaje gdzieś na jakimś forum, poza tym jak były na allegro to tak jak pisałem 200-220zł kosztowały


(system) #12

Mam tą kartę kupiłem ją od tego allegrowicza. Karta super nawet możesz sobie zainstalować Vistę i AERO będzie działać. Obsługa jest bardzo miła. Karta Wspiera Pixel Shander 3.0 i Vertrix Shader 3.0, DiectX 9.0c oraz OpenGL 2.0