Jaką karte grafiki?

(Ozikkk) #1

Witam mam mały problemik ponieważ nie jestem pewien jaką karte grafiki zakupić. Karta musi być dosyć szybka i mieć minimum 1GB pamieci , aktualna karta graficzna jest dosyć stara i wolna wiec chciałem ją wymienić na lepszą. Gry w które bym chciał grać na PC są to m.in Skyrim , Far Cry 3 , Battlefield 3 , CoD itp. Musi mieć wejscie HDMI!

Procesor: AMD Athlon X4 640 3.00GHz

RAM: 3GB DDR2 dokopuje 1GB.

System operacyjny: Windows 7 Ultimate

Płyta główna: Gigabyte M52L-S3P

Zasilacz: X-Power Maksymalnie 400Watów

Aktualna karta graficzna:Nvidia Geforce GT 230

Budżet: Do 500-600 PLN

(Qba Lukaszczyk) #2

GeForce GTX 560 pasuje?

Poza tym, zasilacz masz do wymiany, bo jak kartę podłączysz to będzie BUM.

A HDMI to wyjście raczej, bo kart z wejściem HDMI raczej nie ma.

(Ascent) #3

Od razu musisz wymienić ten 'niby' zasilacz, jeśli nie chcesz spalić sprzętu...

Moja propozycja: Gigabyte HD7770 OC 1GB + np. Zalman ZM500-GS / Tt Smart 530W / SilentiumPC Deus G1 500W

(sadaj72) #4

Nie spotkałem się z kartą graficzną z wejściem hdmi.

Za 540zł można dostać ciekawą kartę od vtx http://allegro.pl/radeon-vertex3d-hd687 ... 79904.html

Za 600zł 6870 od XFX (Prawdopodobnie z lepszym chłodzeniem) http://allegro.pl/radeon-6870-xfx-heatp ... 25517.html

Jako zasilacz proponuję chiefteca 500W z serii GPA (od 120zł), niedrogi a dość mocny, dodatkowo posiada certyfikat 80+.

(Ozikkk) #5

Sorki pomyliłem sie chodziło mi o wyjscie ale nie ważne tylko jak napisał sunbeam96 czy by GTX 560 pasowała bo chetny jestem na kupno takiego GTx'a.

(rgabrysiak) #6

Cześć

Wydaje mi się że lepszym rozwiązaniem niż GTX 560 jest karta podana przez sadaj72 czyli Radeon HD6870.

Chyba że znajdziesz w podanym budżecie kartę GTX 560 ale z końcówką Ti.

Sprawdź ranking kart graficznych.

(Ozikkk) #7