Jaką kupić cyfrówke?

Hej.

Mama chce mi i siostrze kupić na dzień dziecka aparat cyfrowy. Nie znam się na nich zbytnio więc proszę was o pomoc.

W pobliskim Avansie jest parę cyfrówek na raty, m.in.:

  1. Premier DC 5371 (349zł)

  2. Nikon Coolpix L10 (479zł)

  3. Olympus X-775 (499zł)

  4. Samsung L700 (599zł)

  5. Canon Powershot A630 (799zł)

W Makro mama dostała gazetki a w nich też jest parę w miarę tanich, m.in.:

  1. Sony Cyber-shot DSC-650 (486,78zł)

  2. Kodak Easy Share C875 (669,78zł)

  3. HP Photosmart M452 (298,90zł)

  4. Olympus FE-210 (523,38zł)

  5. Nikon L11 (620,98zł)

  6. Samsung S630 (398,94zł)

  7. Canon PowerShot A560 (779,58zł)

  8. Sony Cyber-Shot DSC W55 (767,38zł)

  9. Panasonic DMC-LZ6 (742,98zł)

Proszę o pomoc…

firmy HP , Premier odrazu sobie wykreśl , HP robi aparaty cyfrowe od roku a premier jest specjalistą od “polaroidów” wiec wybierz cos innego , szkoda ze nie ma firmy FUJI bo to wg mnie najlepsza firma z tej listy produkująca w 99% tylko aparaty

a to ciekawe bo ja widziałem cyfrówki hp juz pare lat temu a tu masz pierwszy lepszy przykład przykład popatrz że posty zaczynają się od początku 2003 roku http://www.recenzje.net.pl/1-aparaty_cy … osmart_318

z tym sie zgadzam

osobiście wybrałbym canona a630 z wyżej podanych

ja słyszałem że Canon i Nikon to najlepsze cyfrówki :slight_smile:

a ja osobiście mam Samsunga i też jest OK

ten model tylko że kupiony w sklepie http://allegro.pl/item200267834_aparat_ … _etui.html

no słyszałem że nikony tak ale te z górnej półki cyfrówki lustrzane a nie kompaktowe

z listy wykreśliłem 2 cyfrówki. Zostało nadal jeszcze dużo…

Mama chce najbardziej Sony Cyber-Shot DSC-S650 bo jest tani…

Który polecacie?

w sumie to taki sobie …

teraz wpadłem na pomysł że można spróbować Panasonic Lumix :slight_smile:

wiesz jest duża rozbieżność cenowa miedzy nimi. jesli więcej kasy to brałbym canona a630, jesli tańszą cyfrówke to chyba Sony Cyber-Shot DSC-S650