Jaką mogę wziąć kartę graficzną?

Witajcie!

Mam pewien problem. Chciałbym kupić sobie nową kartę graficzną, bo moja obecna (GeForce 6600) jest jak na dzisiejsze czasy dosyć słaba. W ogóle sie na tym nie znam. Jak już mówiłem jestem kompletnie zielony, więc proszę o szczegółowe porady. I od czego zależy czy karta na kompie działać będzie?

Mój sprzęt:

Windows XP Service Pack 2

Pentium 4 3.00GHz

3.01GHz 1,25 GB RAM

GeForce 6600

Aha, jeśli radzilibyście mi jakąś kartę to mnie zależy na GeForce’ach. Wiecie - gry;).

do tego proca nic lepszego bym nie kupował, ograniczy znacznie ich możliwości?

jaka płyta główna? jaki zasilacz (marka, moc) ?

Moja płyta główna:

MSI

MS-7143

Chipset: i915P/i915G

Gdzie sprawdzić moc zasilacza i firmę, bo na nim nie pisze.

Jak nic nie pisze to znaczy że to jest no-name do zmiany.

GF wcale nie sa najlepsze na dzisiejsze wymagania gier o ile chcesz na wysokiej rozdziałce i wysokich detalach to weź Radeona x1950 Pro świetnie wychodzi w testach GF słabo sobie radzą na takich parametrach lepiej wypadają tylko w grach typu Fear,Half-Life 2 i gier 2006rok i niżej. W nowych zdecydowanie lepiej wypada właśnie ten model radka który Ci polecam. opłacalny bo za 500zł dostaniesz wersje 512MB PowerColor chyba nawet taniej i jest lepsza od 8600GTS w nowych grach a tamten kosztuje ponad 600zł;]. I nie zwiedź się tym że niby jest stara bo za to potężna:]. jedyna wada Radeona to brak obsługi DirectX 10 co może mieć swoje konsekwencje w przyszłości może stąd ta różnica cen

za 600zł kupisz ATI3850 który bije za równo 8600gts-a jak i tego starawego radka - którego nie opłaca się kupować (jakiś czas temu wersję XT można było kupić za 650zł wtedy był to opłacalny zakup) ale po pojawieniu się serii 3xxx to karta przestała opłacalna.