Jaki kierunek studiów jest dziś najbardziej przyszłościowy?

Witam, jaki kierunek studiów najlepiej podjąć w dzisiejszych czasach, aby potem znaleźć dobrą pracę?

Inżynieria programowania :wink:

Kierunek trudny, z naciskiem na matematyke, ale przyszłościowy i bardzo dobrze płatny :wink:

Mechatronika kierunek również bardzo trudny ale przyszłościowy.

A co powiecie o ekonomii?

Właśnie co z ekonomią lub administracją. Studiuję administrację zaocznie, natomiast dziennie zastanawiałem się nad jakimś innym dobrym kierunkiem

Według International Data Services przyszłość to głównie IT, a więc chyba jednak informatyka.

To chyba raczej specjalizacja? Kierunek będzie informatyka.

Nauki humanistyczne lub społeczne = albo dziennikarstwo lub polityka.

A najpewniej “sprzedawanie produktów”, czyli komiwijażerka.

Dziennikarstwo czy polityka udaje się nielicznym, polecam konkretne wykształcenie.

Tak, to specjalizacja. Obok tzw “sieciowców” najbardziej pożądana specjalizacja :wink:

Pożądana ale nie oblegana. Jest to jedna z dwóch specjalizacji jakie posiadam i z tego co pamiętam nie było na nią zbyt wielu chętnych. Mało tego uczę w katedrze Inżynierii Oprogramowania i mało kto tej specjalizacji pragnie, no ale to raczej spowodowane jest tym, że nie jest ona prosta.

Co do pożądanych i lubianych, to faktycznie “sieciowcy” ale i “graficy” cieszyli się powodzeniem.

@cosik_ktosik

Mam takie pytanie bo widzę, że jesteś po nauce i pewnie też masz spore doświadczenie zawodowe.