Jaki komputer za 2.000zł


(KoszNaŚmieci) #1

Witam

W sprawie komputerów jestem zielony

taz nie znam sie za bardzo na sprzęcie

jaki komputer mi polecacie za max 2.000 zł

chciałbym zeby był do gier i zeby nigdy nie mulił i posłużył sporo czasu

napiszcie mi mniej wiecej parametry

i odrazu opisujcie co jest co


(Arek F.) #2

zestawy-komputerowe-lipiec-2010-t267420.html


(Longhorn2009) #3

http://www.ram.net.pl/product_info.php? ... s_id=60119 Athlon X3 440

http://www.ram.net.pl/product_info.php? ... s_id=68770 Asrock 870 Extreme3

http://www.ram.net.pl/product_info.php? ... s_id=57361 Obudowa Themaltake V3

http://www.ram.net.pl/product_info.php? ... s_id=71984 Ocz StealthStream 2 500W

http://www.ram.net.pl/product_info.php? ... s_id=54675 DVD Samsung

http://www.ram.net.pl/product_info.php? ... s_id=50272 Samsung F3 500GB

http://www.ram.net.pl/product_info.php? ... s_id=50939 RAM 2GB/zależnie od budżetu x2

Do tego grafika GeForce GTS 250/Radeon 5770.


(KoszNaŚmieci) #4

Longhorn

dzięki za tak szczegółowy opis

ale czy ten zasilacz bedzie posował do tej obudowy?

i gdzie karta dzwiękowa?

i jeszcze jak bym to kupił na części to kto by mi to zlożył?

może zapytam inaczej:

to jest stronka sklepu komputerowego z moich okolic

podaje tu wam link i proszę abyście wybrali komputer stacjonarny za max 2.400 zł i podali mi do niego link

taki żeby chłopak 15 lat był z niego zadowolony czyli gry (nie aż takie nowości z dużymi wymaganiami) i internet

link do stronki tego sklepu:

http://deracom.alsen.pl/index.php/group/141/18721/none/pricea/1/onstock/2/desktopy


(Longhorn2009) #5

Jak z tego sklepu chcesz to tak:

http://deracom.alsen.pl/index.php/produ ... GIBOX/none Procesor Athlon X4 635 2,9GHz 411,46zł

http://deracom.alsen.pl/index.php/produ ... X_BOX/none Płyta główna Asrock AMD 770 236,31zł

http://deracom.alsen.pl/index.php/produ ... lacza/none Obudowa według uznania, moze być ta 89,37zł

http://deracom.alsen.pl/index.php/produ ... ODRAM/none Pamięć RAM 2x2GB Goodram 1333MHz 365,33zł

http://deracom.alsen.pl/index.php/produ ... S_NCQ/none Dysk twardy lepiej byłoby wziąć Samsunga F3 ale z tego co widze nie ma go w tym sklepie 174,39zł

http://deracom.alsen.pl/index.php/produ ... Black/none Nagrywarka DVD LG 86,85zł

http://deracom.alsen.pl/index.php/produ ... 0Plus/none Zasilacz Ocz 500W 255,51zł

http://deracom.alsen.pl/index.php/produ ... _BULK/none Karta graficzna Radeon 5770 655,98zł

Razem: 2275,20zł

Dołożyć mozesz do chłodzenia procesora (Zalman, Fortis, Mugen, tylko że wtedy będzie konieczna szersza obudowa, min 200mm) i podkręcić go do 3,5GHz.

Odpowiadając na twoje pytania, Tak zasilacz bedzie pasować do obudowy. Karta dźwiękowa jest wbudowana w płytę główną (dźwięk będzie), ew. możesz kupić lepszą karte np. Asus Xonar. Z komputera o takiej konfiguracji na pewno bedziesz zadowolony. Co do składania to musisz wysłać maila i zapytać czy złożą ci ten komputer a ty byś go sobie odebrał osobiście jeśli jest niedaleko ciebie.


(KoszNaŚmieci) #6

tak

jest nie daleko mnie

bo ja myslałem bardzej o tym zebys wybrał juz komputer złozony ale i tak tez moze byc

czyli wszytko to co tam podałes to juz wystarczy do zlozenia?

czy jeszcze czegos potrzebuje?

np oryginalnego windowsa czy cos takiego?


(Longhorn2009) #7

Jeśli nie masz systemu operacyjnego to oczywiście trzeba go kupić. Do takiego zestawu polecam Windows 7 Home Premium 64-bit. Wszystko co potrzebne do działania komputera zostało podane. Opcjonalnie możesz wziąć jakiś czytnik kart pamięci, myszke, klawiature, głośniki o ile nie masz. Licze że monitor masz. Jeśli nie to trzeba będzie troche "obkroić" zestaw.


(KoszNaŚmieci) #8

mysle ze nie bedzie trzeba nic kroic

bo kompa kupuja mi rodzice

a monitor kupie za swoje

mógłbys mi jakis doradzic monitor z tego sklepu max 700 zł

i nie wiem czy sobie z win 7 poradze

chyba wole klasycznego XP bo juz sie przyzwyczaiłem

no i nie wszytko działa na 7


(Longhorn2009) #9

Jak wybierzesz XP to wtedy nie wykorzystasz w pełni możliwości sprzętu (4GB RAM, 64-bit, DX11), lepiej byłoby wybrać siódemke, ale jak wolisz.

Monitor bierz LG np. W2253TQ-PF. W takim budżecie praktycznie każdy bedzie dobry, ważne żeby miał DVI/HDMI. Chyba że upolujesz jakiegoś Della z matrycą e-ips, ale to juz wyższa klasa w odpowiednio wyższej cenie.


(KoszNaŚmieci) #10

a co to jest to DVI i HDMI?

taki sobie monitorek upatrzyłem

moze byc?

http://tnij.com/Monitor621


(Longhorn2009) #11

DVI i HDMI to złącza przekazujące obraz z karty graficznej do monitora za pomocą odpowiedniego przewodu. Są to wysokiej jakości cyfrowe wejścia. Tańsze monitory mają najczęsciej analogowe D-Sub i takich monitorów bez cyfrowych złaczy nie polecam kupować.


(KoszNaŚmieci) #12

powyzej podałem ci link ale z tego co przeczytałem to nie bedzie tego HDMI i DVI wiec szuakm dalej :stuck_out_tongue:

i jeszcze jedno

czy koniecznie musi byc LG bo LG nie widze z DVI/HDMI ale jest np ACer albo fujitsu z tymi DVI

to taki tez moze byc?


(ixrw0w) #13

Nie musi być LG, polecam Samsungi mają ładny desing, nie duża cena i piękny obraz http://deracom.alsen.pl/index.php/produ ... B2030/none

Monitor nie musisz zamawiać koniecznie w tym sklepie, możesz kupić przez internet. Polecam ten Samsung 22 cale 2ms http://www.agito.pl/monitory-lcd/samsun ... 44392.html


(Longhorn2009) #14

Marka nie ma większego znaczenia, liczy się ogólna jakość obrazu i wyposażenie. LG poleciłem ci bo mają dobrą gwarancje, tak samo jak iiyama, ale to już troche droższe sprzęty.


(KoszNaŚmieci) #15

ok, więc juz przaktycznie wszytko mam

ale jak będzie mi czegos brakowac to napisze

wiec Longhorn co jakis czas zaglądaj do tego tematu ok?

i Wielkie dzięki za pomoc


(Longhorn2009) #16

Jak będziesz czegoś potrzebował to napisz w tym temacie, na pewno pomożemy :wink: