Jaki komputrer kupić?

Witam:) niedługo mam zamiar zakupić nowy komputer, tzn. cały zestaw komputerowy. Mam do wydania ok. 7000- 8000zł. Nie znam się za bardzo na tych sprzętach. Wiem że chciałbym mieć:

  • monitor LG Flatron L245WP panoramiczny 24 cale

  • 2048 ram (lub więcej jeśli zmieszczę się w budżecie)

  • procesor AMD Athlon 2*4800+ wydaje mi się bardzo dobry

  • mysz LOGITECH G7 Cordless Laser Mouse

  • klawiatura moze byc na kablu byleby była z niskimi klawiszami

  • na reszcie się nie znam

Proszę o propozycje które ułatwią mi zakup.

Nie radze kupować Ahlonów. Kup lepiej C2D

Nie radze kupować Ahlonów. Kup lepiej C2D

A to dlaczego nie ma kupić Athlona. są to bardoz dobr procki i bardzo wydajne.

Moze dlatego, że C2D są lepsze :? Jesli sie ma 7-8tys to nie pakuje sie w athlony.

BigLou Nie wiesz nie gadasz !!

JA polecam proca na AM2 gdyż jak AMD wyda 4 rdzeniówki na AM2 bedą wydajniejsze od 4 rdzeniowych intelów … :slight_smile:

Poza tym:

Abit KN9 270zł

2x 1gb 800Mhz a-data 320zł

Athlon 4800+ 473zł

8800 GTX XFX 1700zł

Enermax Liberty 500W 420zł

Dvd Plextor 150zł

obudowa według uznania

No i jeszcze jakieś Creative Audigry 70zł

Około 4 tys. za ten sprzęt dolicz sobie jeszcze monitor (ja się na nich nie znam) I mysz klawiaturę …

procesor:

Intel Core2 Extreme QX6700 QuadCore 2,66 - 2300zł

karta grafiki:

GEFORCE 8800gtx - 2000zł

ramy:

GoodRam DDR2 2 x 2GB 533MHz - 900zł razy 2 - 1800zł 8gb ramu;d:D

płyta:

Abit KN9 - 270zł

zasilacz:

Enermax Liberty 500W 420zł

ale bestia:D:D

zostanie ci jakieś 1200zł na monitor:D

Śmieszne rzeczy :roll:

rzeczywiscie

Ja bym chciał wiedzieć do czego taki komp za 8 tyś pln. Jeśli do internetu, oglądania filmów itd to 3 tys wystarczy. Resztę zainwestować i po 2 latach kupić kolejnego kompa a po następnych 2 latach kolejnego. Czyli w ciągu np. 6-8 lat cały czas będziesz mieć kompa na czasie.