Jaki kupić sobie dysk?


(funbooster) #1

Witam

Mam pytanie jaki kupić sobie dysk do 300zł

Mój sprzęt

Procesor: AMD Athlon 64 x2 4600+ 2,40 ghx

Ram: 2,00 GB

Karta Graficzna: Nvidia 6100SE

Dysk: 80 GB ATA

Mogę podłączyć też dysk SATA.


(ixrw0w) #2

http://www.esc.pl/product_info.php?cPat ... s_id=17260


(funbooster) #3

Interfejs: Serial ATA

Facet ja nie chce ATA wole SATA. Bo ze stary dysk chce używać jeszcze.


(ixrw0w) #4

Wyśmiewasz się właśnie z jednego z najszybszych dysków. Moim zdaniem on jest najcichszy i najwydajniejszy.

http://forum.pclab.pl/t477132.html

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzj ... -1742.html


(funbooster) #5

Zmieniłem wpis. Chce SATA a nie ATA !


(Jjoasz) #6

przeciez to jest SATA, wiec o co chodzi?

ew. seagate 7200.12 lub wd aaks - rownie szybkie i ciche (moze seagate nie)


(funbooster) #7

http://www.esc.pl/product_info.php?cPat ... s_id=17260

Pisze wyraźnie:

Interfejs: Serial ATA

Co do segate, to chyba ten dysk wybiorę.


(Jjoasz) #8

no, rozbawiles mnie z rana... dzieki :lol:

serial ATA, to to samo, co S(erial)ATA

=D> za umiejetnosc googlowania...


(funbooster) #9

Wiem że to samo. Ale potrzebuje SATA bo już nie mam więcej wejść na ATA rozumiesz?


(Jjoasz) #10

wstalem co prawda wczesnie, ale sie wyspalem i nijak nie moge nadazyc za Toba... o Ci chodzi?

w pierwszym poscie pytasz sie o dysk, zaznaczajac, ze moze byc na SATA - dostajesz odpowiedz z dyskiem SATA...

w nastepnym piszesz, ze nie chcesz dysku ATA tylko SATA, wiec dostales dwie nastepne propozycje... i dalej sie upierasz, ze chcesz dysk SATA a nie ATA?

co jest nie tak? :-k


(funbooster) #11

Czytać nie umiesz Co do segate, to chyba ten dysk wybiorę koniec tematu a tu jest kropka ->.


(mati75) #12

Kolejny fanboy. Seageate nie robi dobrych dysków! 80 % egzemplarzy ląduje w serwisie


(funbooster) #13

To jaki wybrać dysk? Chodzi mi koniecznie o SATA!


(mati75) #14

http://www.esc.pl/product_info.php?cPat ... s_id=17260


(Lar3do) #15

Ja mam od siedmiu lat Seagate i jak na razie zero bad sektorów chodzi jak nowy ;p