Jaki kupić Zasilacz


(Kamil 1406) #1

Witam!

Zasilacz mi pada bo coś zaczyna piszczeć, zgrzychotać itp. Mam zasilacz 300W. I czy można kupic mocniejszy? Taki z 450W bo na allegro znalazłem tanio

http://www.allegro.pl/item413189119_zas ... mies_.html

I czy może on byc do mojego koompa? Bo jeszcze troche sie nie zgadzają te wartości podane

+3,3V/16A

+5V/26A

+12V/15A

-12V/0,5A

-5V/0,5A

+5Vsb/2A

Ale to np tak że jest napisane +3,3V/16A a ja mam +3,3V/14A

i jeszcze mnie interesuje ten

http://www.allegro.pl/item410226477_now ... ny_fv.html


(Canaletto) #2

Podaj, jakie masz podzespoły.

Może nie potrzebujesz mocniejszego tylko markowego. :slight_smile:

Napisz jaką kwotą dysponujesz.


(sdar) #3

Proszę o zmianę tytułu na bardziej konkretny.

Użyj opcji zmien.gif

Pomocne może być zapoznanie się z TYMI informacjami.


(Neon1992) #4

Te zasilacze, które podałeś to szrot, szkoda na to pieniędzy.

Kup sobie coś takiego: Mode Com MC-400.


(Kamil 1406) #5

512 ram

AMD Athlon XP 2400+

radeon 9250

I chce jak najmniej kasy wydać :confused:


(Canaletto) #6

W tej konfiguracji spokojnie wystarczy 400 W.

AMACROX WARRIOR AX400-PNF będzie dobrym wyborem.


(hevet) #7

http://allegro.pl/item415522184_modecom ... _nowe.html


(Kamil 1406) #8

Kupiłem 450W Procomp ATX KY450 na miejscu w sklepie, chociaż jest gwarancja 2lata :slight_smile:


(Wigrus1) #9

Kamilss1406 , no i źle zrobiłeś, po jakiego grzyba piszesz, żebyśmy ci pomogli, jak robisz co uważasz.

kupiłeś szrot i tyle, będziesz żałował...

a na potwierdzenie:

viewtopic.php?f=19&t=263983&st=0&sk=t&sd=a

a na allegro to nawet za złotówke nei kupują...

http://www.allegro.pl/item412146638_pro ... d_1zl.html


(Matek) #10

To był jeden z najgorszych interesów Twojego życia


(Darth ReX) #11

Zrobiłeś wielką głupotę. Lepiej byłoby, gdybyś już w ogóle nie wymieniał zasilacza. Procomp to jedna z najgorszych firm.

Modecom MC-350 jest za jakieś 8-9 dych i jest prawdziwym killerem wśród tanich zasilaczy.


(Kamil 1406) #12

Zasilacz ten kupiłem bo na miejscu i gwarancja, a z gwarancją na allegro jest jak jest...

Zasilacz ładnie chodzi... czego wy sie czepiacie..


(Matek) #13

poszukaj na forum albo google


(Wigrus1) #14

Kamilss1406 , jaka gwarancja? co? Prędzej to będziesz musiał użyć tej gwarancji przez tego prokompa czy jak mu tam.

w jakim sensie ładnie? świeci, czy się pali?

dowód:

http://forum.pclab.pl/t384097.html

viewtopic.php?f=19&t=263983&st=0&sk=t&sd=a&hilit=procomp

viewtopic.php?f=19&t=263002&st=0&sk=t&sd=a&hilit=procomp

i więcej po wpisaniu do forumowej szukajki

procomp

(Kamil 1406) #15

Może i badziew ale jak sie zepsuje to pójde i naprawią lub wymienią.

Innego w sklepie nie było.


(Michal Kolatek) #16

Gorzej jak się spali ze wszystkim, lub zacznie podawać inne napięcia powoli niszcząc sprzęt widywałem kompy z których zostawała tylko obudowa oznaczenie na zasilaczu KY-xxxW + nazwa firmy najczęściej procomp/mustang, lubisz sporty ekstremalne to używaj, ja bym zamówił przynajmniej delte/fortrona.


(Maney691) #17

naprawią lub wymienią tylko zasilacz... płyta i procek pewnie gwarancji już nie mają :stuck_out_tongue:


(Kamil 1406) #18

Wy to umiecie dobić człowieka :confused:

:stuck_out_tongue: Napweno wszystkie modele takie złe nie są.. by ich w sklepie nie sprzedawali. Koleś mówił że sma taki ma i nie narzeka.


(Wigrus1) #19

weź przestań pisać takie głupoty, czego ty się słuchasz człowieka w sklepie, który chce wcisnąć towar by zarobić, myśl myśl, 5 osób mówi, że jesteś pijany to jesteś pijany i tyle.

Wszystkie są złe, jedne potrzymają tydzien drugie rok i do tego zabiorą coś ze sobą. Z zasilaczami nie ma ryzyka, musi być stabilny i tyle.

Nie mędrkuj, bo naprawdę w tej sytuacji wiemy lepiej, a mówimy to wszystko nie żeby cie dobić, tylko żeby ci doradzić dobrze :slight_smile:

Ale chwila chwila, nie jest tak, że można oddać sprzęt w przeciągu 10 dni od zakupu? Powiesz, że ci się nie podoba bo szary czy coś i oddają pieniądze.


(Kamil 1406) #20

No raczej nie przyjmą z powrotem. Z resztą zapytam jeszcze.

No mam nadzieje że jakiś czas będzie działał, z rok może kilka :smiley:

Jeśli nie to będzie trzeba kupić nową jednostkę co by sie przydało :stuck_out_tongue: Bo już kilka lat go nie wymieniałem i w porównaniu do kompów znajomych to mam chyba najgorszy wiec nie bedzie czego żałować :stuck_out_tongue: Za tysiaka już kupie o wiele lepszego.

Dzięki chłopaki że mi tak dobrze doradzacie.