Jaki PC polecacie? help

Witam!

Mam zamiar zakupić sobie (w końcu) nowy komputer.

Głównie będzie służył do grania (chciałbym, aby nowości obsługiwał na najwyższych detalach i jeszcze przez jakiś czas dało się grać bez problemu, na dość wysokich ustawieniach w nowe gierki), korzystania z Internetu, oglądania filmów i słuchania muzyki… nic więcej.

Chciałbym, abyście zaproponowali mi już gotowe PC (jakoś nie za bardzo mi się uśmiecha składanie… zresztą średnio się na tym znam). Najfajniej byłoby, gdybyście podali linki np. do allegro, gdzie będę mógł sobie obejrzeć ten PC, który polecacie.

Piszę do Was z tą prośbą, po po prostu niektórych parametrów sprzętu nie rozumiem… nie jestem kompletnym laikiem, ale nie chciałbym kupić jakiegoś badziewia, bo nie zwróciłem uwagi na jakieś parametry techniczne.

Cena PC? Myślę, że tak góra ze 2,2zł.

W tej chwili to co mnie interesuje i co chciałbym aby się znalazło w nowym kompie to:

Procesor: Intel CORE 2 QUAD Q9300 4x2.5 GHz

Płyta: GIGABYTE GA-P35-DS3L

Karta graficzna- Geforce 9600 GT 1024MB- dobry wybór?? Bo przede wszystkim przemawia do mnie to że ma 1GB pamięci… ale oczywiście trzeba jeszcze patrzeć pewnie na jakieś inne parametry o których nie mam pojęcia… polecacie tą kartę?

Dysk- na pewno 32MB i 500GB albo nawet 750GB… raczej Samsung albo Seagate, chyba, że polecacie coś innego.

Pamięć RAM: Myślę, że teraz 4GB to minimum przy kupnie nowego kompa. Najlepiej wybrać chyba RAM Kingstona, albo Good Ram… najlepsze dwie firmy… może się mylę?? Mam też pytanie: DDRII czy III?? I ile MHZ? i czy patrzeć jeszcze na cos innego.

W sumie, rozpisałem to tak, jakbym szykował się na składanie kompa, ale tego nie chcę… może moglibyście polecić już złożonego kompa, który posiadałby wmontowany podobny sprzęt, albo całkowicie inny, ale który możecie mi z czystym sercem polecić?