Jaki telewizor 40-42" "LED"

Witam.

Szykuje się do zakupu nowego telewizora. No i mam problem z wyborem a nie znam się za bardzo na modelach i producentach.

Telewizory LED… wiem że prawie każdy to zwykły LCD z podświetleniem;p

Chciałbym coś w cenie do ok. ~3 500zł no i żeby miał 40-42" i nie musi mieć bajerów typu internet/youtube itp.

Mam takie dwa modele:

LG 42" LED 42SL9000

40" LED UE40B6000

A może są jakieś ciekawsze modele? Philips/Sony/Toshiba/Sharp .

Proszę o pomoc;)

http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/sharp-lc-32le700e.bhtml tutaj masz bardzo dobrego Sharpa LC-32LE700E lecz mniejszy bo tylko 32` cale ale to wysokiej jakości TV

Tutaj masz też Sharpa 40 cali http://www.euro.com.pl/telewizory-led-l … 600e.bhtml

Ostatnio znajomemu kupowałem

LG 42" LED 42SL9000 tyle że 47 cali naprawdę super telewizor ;] co prawda nie full led ale za to cienki plus naprawdę jakość wzorowa plus poprzez port usb 2.0 odtwarza divixy z napisami a nawet filmy 720p mkv itd ;]

Sharp obecnie chyba ma jedne z lepszych TV więc w tych okolicach sie pokręć a co do philipsa to daj sobie spokój bo coś im ostatnio nie wychodzi zresztą przejdź się do sklepu to zobaczysz o co chodzi :slight_smile: jakość kanałów SD jest poprostu tragiczna, no i z tym wiąże sie pytanie skąd będziesz miał sygnał ? kablówka? n ? no i oprócz tego to czy dużo grania na konsoli ? BR? mocno nasłoneczniony pokój ? pytam się bo ja kupowałem tv parę miesięcy temu i też na początku zastanawiałem się nad LED jednak ostatecznie wybrałem plamę :slight_smile: i jestem bardzo zadowolony 8) nie myślałeś może o plaźmie? bo według mnie warto i do 4 tys. lepszego tv jak Panasonic Tx-P(42,46,50)G20E nie znajdziesz :wink: oczywiście LED też są niczego sobie np. wyżej wspomniany sharp ale dla mnie np. G20 jest dużo lepszy tym bardziej ze bardzo dobrze radzi sobie ze skalowaniem sygnału SD no i nie męczy tak jak LED no i kolory też bardziej mi się podobają na plaźmie.