Jaki zasilacz do komputera?


(To3kov) #1

Witam mam jutro zamiar kupić sobie nowy zasilacz mianowicie od 500 do 600W.Cena maks do 250zl.

Moje propozycje to:

http://www.allegro.pl/item347229331_moc ... w_hit.html

http://www.allegro.pl/item340182243_kro ... _gw24.html

Powiedzcie co o tym myślicie, możecie dawać swoje oferty byleby z Krakowa :smiley: :smiley:


(MarS) #2

Zdecydowanie wybrałbym z tych dwóch OCZ. Świetne zasilacze


(Mateusz 931) #3

Oba będą OK ... ale jednak wziąłbym OCZ gdyż nie którzy narzekają na głośność Chiefteców.


(Micoud81) #4

smyk7nh a do jakiej konfiguracji będzie ten zasilacz? Do tej co masz w sygnaturce? Jeśli tak to szkoda kasy na tak mocny zasilacz.


(neo10) #5

Jeżeli to ma być do komputera z podpisu to ten zasilacz z podpisu jest nawet aż nadto wystarczający do tego zestawu ;]


(To3kov) #6

nie nie za kilka dni nowy komputer. Athlon x2 5600+ , 2Gb ram patriot cl-4, EVGA geforce 8800gt, płytagłówna FOXCONN C51XEM2AA-8EKRS2H nForce 590 SLI.zostawiam tylko dysk,obudowe i napęd no i monitor :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:


(Sk91) #7

To bierz OCZ StealthXStream 500W.


(To3kov) #8

ceną sie tak dużo nie różni od 600W. będę miał już na zapas. ponieważ słyszałem ze do tej płyty FOXCONN podobno można wsadzić phenoma. :slight_smile: :slight_smile: wiec jak zejdą trochę z ceny to może pomyśle nad nowym prockiem :smiley:


(klopas) #9

phenom to szajs... lepiej czekać na coś lepszego...

BTW. słaby komputer złożyłeś... jeśli jeszcze nie zamówiłeś to złożymy coś dużo lepszego za tą samą cenę...


(MarS) #10

Phenom może pracować na gnieździe AM2 zamiast AM2+, ale wiąże się to ze spadkiem wydajności szyny HyperTransport


(To3kov) #11

kompa kupuje od kolegi więc nic mi nie pomożecie :smiley: :smiley: tzn płytę, proca i ramy. zasilacz i grafe kupuje na własną rękę :smiley: :smiley:


(klopas) #12

to zmień grafe na GF 8800GT od Galaxy z chłodzeniem CoolerMaster Heatpipe bo ten EVGA ma referencyjne chłodzenie... czyli te najgorsze :wink:


(Mateusz 931) #13

To podaj może za jaką kwotę , żebyś czasem nie był ofiarą :stuck_out_tongue: