Jakie głośniki 2.1 do 150zł?

(Ziomek189) #1

Witam wszystkich!

Piszę na tym forum, ponieważ mam pewien problem i nie umiem go rozwiązać.

Planuje zakup tych głośników http://megamarket.org.pl/index.php?main ... s_id=32747 ale jest niestety pewna rzeczy która mnie niepokoi. Czy potrzebuje dodatkowo jakies specjalnej karty dzwiękowej, specjalnych wejść do komputera aby mi te głośniki działały? Niestety jestem totalnym laikiem w tych sprawach i prosiłbym o jakieś szczegółowe wyjaśnienie.

(Adalbert) #2

Może najpierw zastanówmy się, czy te głośniki będą najlepszym wyjściem?

Co będziesz głównie na nich odtwarzać? Jak duży pokój masz? Jaką masz kartę dźwiękową (ewentualnie model płyty głównej, jeżeli masz zintegrowaną)?

(janki111) #3

napisz jaką masz kartę dźwiękową a wszystko się wyjaśni. Teraz zazwyczaj komputery są wyposażone w karty 5.1 albo i więcej więc myślę, że nic nie będzie potrzebne

(Ziomek189) #4

Pokój mam mały, zależy mi głównie na muzyce ale również na filmach i grach. Czy jest jakies lepsze wyjście do 250zł? Więcej niestety nie mam. Najpierw jednak proszę o rozwiązanie pierwszego problemu.

Karte dzwiękową mam chyba taką:

67781191.th.png

(Hitm3n) #5

Wiemy tylko tyle, że Realtek :wink: czyli to co do tej pory.

Podaj nazwę i symbol płyty głównej, bo Realteki są zazwyczaj zintegrowanymi kartami :wink:

(Ziomek189) #6

Płyte główną mam chyba AMD Socket 939 GIGABYTE GA-K8N51PVMT-9-RH

-- Dodane 11.08.2009 (Wt) 13:57 --

Cóż, wydaje mi się że i tak nie skorzystam z wszystkich możliwości jakie dają te głośniki. Może polecicie coś dobrego z głośników 2.1? Chodzi mi głównie o muzyke, ale wolałbym żeby były one porządne :slight_smile:

(Agatonster) #7

netto ,

Poczytaj - Konkretne tematy... ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.