Jakie słuchawki nauszne wybrać?

Stoję przed wyborem dobrych słuchawek, zależy mi na jakości wykonania i przede wszystkim dźwięku. Powiedzmy do 400zł, ale może wystarczą jakieś za 200zł? Nie znam się, proszę więc o sprawdzone porady. Mile widziany dłuższy kabel.

Stałem przed takim samym wyborem kilka miesięcy temu,

Po konsultacjach zakupiłem Sennheisery hd518

Cena 399 zł

Kabel 3m

Odkąd je kupiłem, rzadko kiedy nie mam ich na głowie.

A jakiej muzyki słuchasz ?

Słuchawki legenda - Creative Aurvana Live! W cenie ok. 200 zł. Było pisane często na ich temat tu na forum, a jeśli poszukać u wujka G, to można by książkę na ich temat napisać.

Sam posiadam i jeśli w przyszłości zmieniałbym słuchawki, to tylko na ten model.

Szukałem oczywiście w googlach, ale było zbyt wiele modeli, opinii, a ja się najzwyczajniej w świecei nie znam. Nie chcę kupic jakiegoś szajsu więc pytam na forum.

Jakiej słucham muzyki - elektronicznej, jazz, z elemantami mocnego, głębokiego basu, różnej, ciężko powiedzieć - na pewno unikam ciężkich brzmień typu metal.

Tak, natknąłem się na kilka pozytywnych opinii o proponowanych przez Ciebie pakeroso słuchawkach. W czym są dobre?

Moim zdaniem powinieneś zapytać się na forum, na którym siedzą ludzie obeznani w temacie. Oczywiście nie obrażając tych, którzy piszą tutaj :wink:

Dlaczego nie pytać tutaj ? Pytając na jakimś forum specjalistycznym trafisz na jednego z wielu pseudo audiofili, którzy napiszą Ci, że

i co z tego wynika ? Ja nie wiem i jakoś mnie to nie interesuje.

A w czym według mnie są dobre ? Głównie w basie. Słucham klubowej muzyki, trance (Armin van Buuren, Tiesto itp.) więc lubię delektować się dobrym basem dźwięku bez charczenia słuchawek. Wysokie tony też wydają mi się być ok. Przewód 1,2m + 1,5m przedłużacza jest wystarczająco długi.