Jakiego laptopa wybrać?

…tak, wiem, bylo już mnóstwo takich tematów, dlatego postaram się być bardziej konkretny. Oto kilka istotnych dla mnie cech:

  1. Cena - ok 2500, ostatecznie może być max 3000.

  2. Konfiguracja - ee nie wiem, nie znam się. Taka żeby działały Simsy3.

  3. Producent włożonych do środka częsci - chodzi o grafikę i ram. Mój brat posiada posiada Acera z jakimś Geforcem w środku. Co z tego, skoro koreański producent nie ma nawet strony po angielsku, nic nie można znaleźć, były jakieś problemy ze sterownikami.

  4. Jakość chłodzenia - sąsiad ma laptopa HP przywiezionego z USA. Miałem okazję używać go przez cały dzień i przez cały czas pozostał niezmiennie chłodny, podczas gry ww. Acer praktycznie od razu grzeje tak że prawie parzy. Nie mam pojęcia od czego to zależy, czy ktoś się na tym zna?

EDIT: 5. Producent - obsługa klienta - reklamacje. Znowu będe się czepiać Acera: już drugi raz trafił do serwisu, tym razem trwa to juz ponad dwa miesiące i wcale im się nie śpieszy z naprawą (serwis kłóci się z producentem o to kto ma zapłacić za naprawę, brak słów).

Proszę o propozycje sensownego kompromisu między powyższymi, za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki.

PS Kupować będę pewnie w jakimś Prolinie.

Mam już zamówiony Lenovo IdeaPad Y530 -> http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Le … 107.0.html

Miałem identyczny dylemat - najpierw chwaliłem laptopy za 2500zł i przymierzałem się do ich kupna, jednak po rozmowach z kilkoma osobami i dokładnym zastanowieniu uznałem, iż będzie to najlepszy wybór.

Simsy 3 powinny spokojnie pójść. Zresztą sądzę, że chyba specjalnie dla simsów laptopa nie powinno się kupować… :wink:

Kupuję nie dla simsów, ale dlatego że potrzebuję. Ale jak juz kupuję…

Co to za wynalazek z tego Lenovo? Pierwsze slyszę o takim producencie :stuck_out_tongue: