Jednostka za 1300pln-czy jest ok?


(Krzyhoo9) #1

Miał być za 1500 ale cena spadła i zostaje 1300 (niestety). Wybrałem takie elementy:

MD Athlon 64 X2 4000+ BOX (AM2) 0.065u 65W Brisbane

MSI K9VGM-V, K8M890, DualDDR2-800, SATA, RAID, LAN, ATX

DDR2 1024MB 800MHz GoodRam

Seagate Barracuda 7200.10 250GB, SATA/300, 16MB cache, NCQ (zapis prostopadły)

LG GSA-H54L DVD±R 18x, DVD±RW 12x, CD-RW 32x, DVD+R DL 10x, DVD-RAM, LightScribe, OEM, Black

GeForce 7300GS Gigabyte 256MB, DDR2, TV&DVI, PCI-E

Tracer Grandee TRO-868 400W

sklep gral (musi być!)

czy macie jakieś inne pomysły :?:


(Prywatnyof) #2

zasilacz wymiana :stuck_out_tongue_winking_eye: amacrox ax400 lub ax450

Złączono Posta : 13.08.2007 (Pon) 16:21

ramy w jednej kości?

i grafe zmień na ddr3

Złączono Posta : 13.08.2007 (Pon) 16:24

procka weź 3600+ i grafe http://www.gral.pl/preview/Galaxy/GeFor ... IPCI-E_40/


(Krzyhoo9) #3

Człowieku ale wtedy już w 1300 się nie zmieszczę :!:


(system) #4

To chcesz sobie spalić kompa ryzykując na zasilaczu Tracer?


(Members92) #5

Witam

Na Twoim miejscu teraz kupiłbym słabszą graficzną np. taką :

http://www.gral.pl/preview/PalitMicrosy ... _i_DVI_14/

i zaoszczędzoną kasę wydać na lepszy zasilacz np. Amacrox 450W i jak do zbierasz kasy to sprzedać tą graficzną i kupić coś porządniejszego.

Jeżeli umiesz kręcić to proca weź 3600 Birsbane i go kręć i również parę złoty zostanie w kieszeni.


(Prywatnyof) #6

no to bierzesz procka 3600+ i to co na nim zaoszczędzisz dokładasz do zasilacza...

obudowa też pewnie kosztuje ze 200 bo na allegro stoi za 160 to zobacz:

obudowa za 50zł = 100-150 zaoszczędzone na obudowie czyli masz za to zasilacz amacrox ci nie potrzebny do tego sprzętu wystarczy fortron 350 za ok 60 zł czyli z tych dajmy na to 100zł zaoszczędzonych na obudowie wydajesz 60 na fortrona czyli 40 jeszcze zostaje ...

na procku biorąc 3600+ oszczędzasz hmm tylko na gral.pl nie ma tego procka :confused:

no ale najwyżej nie weźmiesz tej grafy co podałem :smiley:

ale na zasilacz sie wyrobisz wystarczy wziąć tańszą budę

Złączono Posta : 13.08.2007 (Pon) 17:10

do tego sprzętu nie potrzeba tak mocnego zasilacza za 160 zł ...

wystarczy fortron 350 tańszy o prawie 100


(Michal Kolatek) #7

zmienić sklep

e9f03c64cad58991m.jpg

ceny woj mazowieckie

  • jakaś buda

(Prywatnyof) #8

http://www.znak.pl - bardzo dobry sklep i jeden z tańszych


(Emilmlo) #9

Jestem ciekaw jak wsadzi grafe z AGP w slot PCI-E :x

Radeon X600 ma tą samą wydajność, tyle samo kosztuje ale chociaż pasuje pod PCI-E :stuck_out_tongue:


(Members92) #10

oo shit ale gafa nie zauważyłem że to AGP proszę o rozgrzeszenie i pokutę :stuck_out_tongue:

No to niech weżmie jakiegoś radka x600 tak jak Scorpio mówi.

No rzeczywiście w tym sklepie drogo mają, koledzy mają rację zmień sklep.


(Krzyhoo9) #11

To co podał Tobi wcale nie jest tańsze... A że wybrał proca o 1gb mniejszy... To może wnętrze zostawmy w spokoju a dobierzmy zasilacz i obudowę za ok 200zł (jak z allegro to najlepiej od tego samego gościa dla obniżenia kosztów przesyłki :slight_smile:

Złączono Posta : 14.08.2007 (Wto) 16:28

a chcę dlatego z grala bo mam niedaleko 8)


(Prywatnyof) #12

http://www.allegro.pl/item224597426_obu ... escot.html

lub

http://www.allegro.pl/item223681793_pie ... lacza.html

lub

http://www.allegro.pl/item225169736_spr ... escot.html

+

http://www.allegro.pl/item224579372_sup ... w_box.html

ten sam sklep - 1 raz przesyłka

Złączono Posta : 14.08.2007 (Wto) 16:36

tylko dlatego że masz niedaleko chcesz przepłacać? niezbyt rozsądne...


(system) #13

Zamów w dobrym, tanim sklepie internetowym np. znak.pl, proline.pl i zapłącisz za koszt przesyłki ok 15 zł.


(Prywatnyof) #14

lub ulubiony.pl <---


(Wigrus1) #15

a po co takie drogie?

delta 400 W z allegro wystarczy i tańsza.


(Prywatnyof) #16

chłopie coś ty sie tak czepił tej delty... fanboy?

już lepiej wziąć fortrona...

Złączono Posta : 14.08.2007 (Wto) 16:57

a poza tym dopasowywałem tak aby było od tego samego sprzedawcy....

Złączono Posta : 14.08.2007 (Wto) 17:01

http://www.allegro.pl/item223859493_now ... at_ss.html

+

http://www.allegro.pl/item222571185_for ... gw_ss.html

razem: ok 140zł licząc koszt przesyłki


(Krzyhoo9) #17

Co do obudowy to czarną bym chciał chociaż I BOX ORION 319SG super się prezentuje. A co do zasilacza to naprawdę trochę przegiąłeś z tą ceną. Nie macie może czegoś tańszego.

A czy naprawdę ta obudowa z zasilaczem jest az taka do bani :?: bartek46op chyba trochę przegiąłeś z tym ze sobie kompa spalę. Obecnie mam też jakiś zasilacz który był oryginalnie z obudową i dopiero niedawno był wymieniany bo zaczął szaleć ale było ok przez 7 lat.

Złączono Posta : 14.08.2007 (Wto) 17:47

Reaping od tego gościa właśnie kupowałem zasilacz. Sprawdzona firma. To by było takie nawet nawet... chociaż zawsze marzyła mi się czarna obudowa z lcd ale to raczej nie ten przedział cenowy.


(Prywatnyof) #18

http://www.allegro.pl/item223859493_now ... at_ss.html

ta przecież jest czarna ;p

ja osobiście kupiłem coś takiego :

http://www.allegro.pl/item225929628__va ... awie_.html


(Krzyhoo9) #19

a cos takiego :?:

http://allegro.pl/item224014406_zasilac ... _lodz.html

lub

http://allegro.pl/item222045005_zasilac ... lodz_.html


(Prywatnyof) #20

lol zasilacz mustanga xD nawet sie nie przymierzaj do tego szajsu... za 49zł masz fortrona tego co Ci podałem możesz go od razu zamawiać a co do obudowy to może takie coś? :

http://www.allegro.pl/item224188768_i_b ... dowoz.html

czarna z lcd :> i akurat zmieścisz się z kasą