Kamera cyfrowa do 1500zł wymagania domowe

Witam,

Poszukuję kamery cyfrowej do 1500zł. Wiem, że jest to kwota mała, ale przyznam szczerze - nie zamierzam kręcić wysokobudżetowych produkcji;P

Nie znam się więc proszę Was o pomoc, ostatnie tematy na forum były z 2008 i chyba 2010 roku - wiadomo, że technika się zmienia, więc piszę.

  • Kamera ma służyć do kręcenia kronik rodzinnych. Wymagań nie ma dużych, ale żeby kręcił dobrej jakości filmy,

  • Zdjęć nie musi robić - od tego jest aparat,

  • HD mile widziane, Full HD - nie wymagane,

  • Zoom mile widziane optyczny do jakiś 4x ~ 6x - więcej nie ma sensu bo i tak ręka drży,

  • nośnik… cóż, nie znam się, dysku twardego nie chcę bo wiem, że bywa często awaryjna przy wstrząsach,

  • dobrze by było, aby była możliwość nagrywania już z kompresją jak i bez niej

Nie wiem co jeszcze jest ważne by podać… kwota do 1500zł ~ 1600zł…

Wskazanie na model nowy, ale używany w dobrym stanie też może być.

http://allegro.pl/wyprzedaz-sony-hdr-cx … 69767.html

Z kamer poleciłbym jakiś model sony / Panasonica bardzo dobre kamery mają, świetną optykę, długo na baterii trzymają. Omijaj szerokim łukiem samsunga- miałem i nie polecam kamera pomimo optyki optykę firmy Schneider kamera sobie nie radzi w ciemnych pomieszczeniach gdzie nie potrafi ustawić otsrości podczas gdy sony spokojnie łapie ostrość miałem 2 kamery sony starą na kasety Hi8 i nową DCR-37 i zdecydowanie lepsze od Samsunga VP-DC171 która nie łapie ostrości i bateria max na 1 płyte starczy czyli okolo 30 minut. A Panasonica polecam gdyż widze ze kamery wygrywają różne nagrody w różnych kategoriach dlatego sądze że też są dobre…Moim zdaniem brałbym zdecydowanie kamere na MiniDV przedewszystkim na łatwość obróbki materiału. Cały film zgrany w 1 kawałku a nie w kilkunastu (łatwiejsza późniejsza edycja) Brałbym Sony na MiniDV ale to twoj wybór…