Kamera Sony cyfrowa przechwytywanie wideo

Witam.

Jeśli post umieszczam w niewłaściwym dziale, to sorry i niech admin przeniesie do odpowiedniego :slight_smile:

Posiadam kamere: Sony video Hi8 Handycam Vision CCD-TRV68 NTSC

http://imageshack.us/photo/my-images/64/91629056801.jpg/

Chciałbym zgrać film z kasety na komputer. Miałem kiedyś pożyczoną kartę telewizyjną, pościągałem programy ale nic nie dało się zrobić. Czy wie ktoś jak to zrobić w prosty sposób? Czy muszę zakupić tą kartę? I czy jakieś specjalne kable s potrzebne czy te od kamery wystarczą.

Czekam na odpowiedzi i pomoc :slight_smile:

Z góry dzięk :slight_smile:

Witam

Z kamerami nie mam doświadczenia ale przegrywałem kilkukrotnie materiał ze starych kaset VHS więc postaram się pomóc . :smiley:

Ja filmy przegrywałem przez specjalną kartę video na USB . Przegrywanie polegało na podłączenie urządzenia pod kartę , odpaleniu filmu na magnetowidzie i nagrywaniu go przez program . Oprogramowanie do zgrywania było dostarczone wraz z kartą . Ale nie polecam kupowania bardzo tanich kart , ja kupiłem na allegro pierwszą za 30zł i jakość jest fatalna . No chyba że kamera ma jakieś złącza do zgrywania

Czyli radzisz mi kupić karte jakaś do tego. To nie musi być jaka sprecyzowana karta, prawda? Zwykła karta telewizyjna, tylko że lepszej jakości :stuck_out_tongue_winking_eye: I programik powinienem dostać z nią? Dobrze Cie rozumiem? :wink:

Bo wiem właśnie że zgrywanie powinno polegać na tym że program odpala kamere i puszcza taśme i w tym momencie film się zapisuje na komputer. Dobrze mówię?

Nie koniecznie telewizyjna bo telewizyjna ma tuner i wejście antenowe . Ja mówiłem o karcie Video :smiley: . Sam mam urządzenie tego typu “wideo grabber” - jest na allegro za około 39zł ale nie polecam , fatalna jakość