Kamera Sony cyfrowa przechwytywanie wideo

(Damian Mielcarek1) #1

Witam.

Jeśli post umieszczam w niewłaściwym dziale, to sorry i niech admin przeniesie do odpowiedniego :slight_smile:

Posiadam kamere: Sony video Hi8 Handycam Vision CCD-TRV68 NTSC

Chciałbym zgrać film z kasety na komputer. Miałem kiedyś pożyczoną kartę telewizyjną, pościągałem programy ale nic nie dało się zrobić. Czy wie ktoś jak to zrobić w prosty sposób? Czy muszę zakupić tą kartę? I czy jakieś specjalne kable s potrzebne czy te od kamery wystarczą.

Czekam na odpowiedzi i pomoc :slight_smile:

Z góry dzięk :slight_smile:

(Ksmerecki) #2

Witam

Z kamerami nie mam doświadczenia ale przegrywałem kilkukrotnie materiał ze starych kaset VHS więc postaram się pomóc . :smiley:

Ja filmy przegrywałem przez specjalną kartę video na USB . Przegrywanie polegało na podłączenie urządzenia pod kartę , odpaleniu filmu na magnetowidzie i nagrywaniu go przez program . Oprogramowanie do zgrywania było dostarczone wraz z kartą . Ale nie polecam kupowania bardzo tanich kart , ja kupiłem na allegro pierwszą za 30zł i jakość jest fatalna . No chyba że kamera ma jakieś złącza do zgrywania

(Damian Mielcarek1) #3

Czyli radzisz mi kupić karte jakaś do tego. To nie musi być jaka sprecyzowana karta, prawda? Zwykła karta telewizyjna, tylko że lepszej jakości :stuck_out_tongue_winking_eye: I programik powinienem dostać z nią? Dobrze Cie rozumiem? :wink:

Bo wiem właśnie że zgrywanie powinno polegać na tym że program odpala kamere i puszcza taśme i w tym momencie film się zapisuje na komputer. Dobrze mówię?

(Ksmerecki) #4

Nie koniecznie telewizyjna bo telewizyjna ma tuner i wejście antenowe . Ja mówiłem o karcie Video :smiley: . Sam mam urządzenie tego typu "wideo grabber" - jest na allegro za około 39zł ale nie polecam , fatalna jakość

(Krystianup) #5