W lipcu kupiłem plik klucza na 1 rok do Kasperskiego Anty-Virus, posiadałem do tej pory wersje 8.0, lecz teraz mam Windows 7 i 8.0 nie jest kompatybilne więc zainstalowałem 9.0 lecz mam następujący problem: (przy okazji pokaże wam czy dobrze to w ogóle robię)
1 Krok pierwszy (30dni bo przez ten czas szukania jak użyć mój klucz potrzebuje jakąś ochronę
2 Krok drugi - dlaczego jest tylko aktywuj produkt, ja nie chce aktywować tylko użyć mojego starego klucza.
3 Krok trzeci - podaje klucz aktywacyjny zachowałem go więc go podałem
4 Krok czwarty - pokazuje się błąd po “aktywacji” już aktywnego produktu
5 Krok piąty - po błędzie pokazuje się okno abym podał plik klucza podaje go i akceptuje:
6 Krok szósty - pokazuje się podobny błąd co w czwartym punkcie:
Dalej nic nie ma, pozostaje mi Anuluj.
Dlaczego tu jest tylko aktywacja produktu??? Ja już aktywowałem produkt, posiadam klucz tylko nie mam jak do użyć w tym Kasperskim?
Jeśli to wina klucza bo działa tylko z 8.0 to jak go zamienić na 9.0???
Albo w złym miejscu próbuje wstawić klucz, jeśli tak to poproszę o instrukcję jak to zrobić.
Kontakt z działem Support Kaspersky,jak dobrze pamiętam to plik klucza jest generowany przy aktualizacji oprogramowania,czyli w panelu klienckim na Kaspersky podajesz stary klucz i dostajesz plik klucza do nowej wersji,głowy za to nie dam bo robiłem to z 3 lata temu.
@tomonek Firma Kaspersky Lab opublikowała wersję beta swojego narzędzia do walki ze złośliwym oprogramowaniem - Anti-Virus dla systemu Windows 7. Wersja 210(9.0.0.736) ale wersja nie jest po Polsku tu masz link http://www.kaspersky.com/kav_latest_versions
@ donner tam jak napisałem jest tylko o aktywacji nowych produktów, a nie o użyciu starego pliku klucza. Przynajmniej ja nie mogłem znaleźć. W wersji 8.0 można było wpisać serial, wprowadzić plik klucza, albo aktywować produkt. Zaś tu w 9.0 nie mam tych opcji i tylko mam aktywacja…
dziwne korzystam z kaspersy od wersji 6.00 i co rusz byla nowa wersja bez problemu pobralem i aktywowalem kolejno do 7.0 potem 8.0 a teraz do wersji 9.0.0.463 na tym samym kluczu i nie bylo problemu urzyj deinstalatora antywirosow kaspersky Removal Toll dla pewnosci że program został usunieęty definytywnie usunięty wyczysc rejest systemowy z nieuzywanych wpisów na przykład programem cclenaner i sprubój zainstalowac kaspersky ponownie
Nie pomogło ciągle to samo - wykasowałem wszystkie pliki z rejestru.
Kolejny pomysł który zrealizowałem to:
Zainstalowałem stary Kasperski 8.0 podałem mu klucz (nie aktualizowałem na tym zostawiłem) i na niego zainstalowałem Kasperskiego 9.0 pokazał się błąd, że klucz nie pasuje do tej wersji produktu w szczegółach mam napisane:
Numer: 02XX-0004XX-007D5XXX <— XXX wprowadziłem umyślnie teraz
Nazwa aplikacji:
Kaspersky Anti-Virus 6.0 Chinese Edition. 1-Desktop 1 year Base License Pack
Typ licencji:
Komercyjny
Data wygaśnięcia:
2010-07-30
Powód:
Plik klucza nie jest przeznaczony dla tej aplikacji. Nie można aktywować Kaspersky Anti-Virus przy użyciu klucza dla innej aplikacji. Sprawdź zainstalowany produkt.
Jeżeli na 100% jest to dokładnie ten program, który kupiłeś to może błędnie wpisujesz kod aktywacji. Sprawdź jeszcze raz bardzo dokładnie, może O (duże o) to 0 lub odwrotnie. Jest jeszcze taka możliwość, jeżeli kupiłeś ten program po raz drugi to może wpisujesz stary (nieaktualny) kod.
Aktualizowałam 2 tygodnie temu KIS z 7 do 9. W opcji “aktywuj nową licencję” wpisałam kod i aktywacja online przebiegła bez problemu.
Nie przepisuje klucza lecz kopiuje i wklejam, jak się pomylę umyślnie to nie pokazuje się błąd lecz napis: Wpisany klucz jest nie prawidłowy. Więc mój klucz jest prawidłowy, ale nie kompatybilny.