Kapersky 9.0 problem plik klucza

Witam! !!

W lipcu kupiłem plik klucza na 1 rok do Kasperskiego Anty-Virus, posiadałem do tej pory wersje 8.0, lecz teraz mam Windows 7 i 8.0 nie jest kompatybilne więc zainstalowałem 9.0 lecz mam następujący problem: (przy okazji pokaże wam czy dobrze to w ogóle robię)

1 Krok pierwszy (30dni bo przez ten czas szukania jak użyć mój klucz potrzebuje jakąś ochronę

beztytuuhpj.jpg

2 Krok drugi - dlaczego jest tylko aktywuj produkt, ja nie chce aktywować tylko użyć mojego starego klucza.

beztytuu1s.jpg

3 Krok trzeci - podaje klucz aktywacyjny zachowałem go więc go podałem

beztytuu2t.jpg

4 Krok czwarty - pokazuje się błąd po “aktywacji” już aktywnego produktu

beztytuu3o.jpg

5 Krok piąty - po błędzie pokazuje się okno abym podał plik klucza podaje go i akceptuje:

beztytuu4a.jpg

6 Krok szósty - pokazuje się podobny błąd co w czwartym punkcie:

beztytuu5l.jpg

Dalej nic nie ma, pozostaje mi Anuluj.

Dlaczego tu jest tylko aktywacja produktu??? Ja już aktywowałem produkt, posiadam klucz tylko nie mam jak do użyć w tym Kasperskim?

Jeśli to wina klucza bo działa tylko z 8.0 to jak go zamienić na 9.0???

Albo w złym miejscu próbuje wstawić klucz, jeśli tak to poproszę o instrukcję jak to zrobić.

PS

Kasperskiego ściągnąłem z strony producenta.

Kontakt z działem Support Kaspersky,jak dobrze pamiętam to plik klucza jest generowany przy aktualizacji oprogramowania,czyli w panelu klienckim na Kaspersky podajesz stary klucz i dostajesz plik klucza do nowej wersji,głowy za to nie dam bo robiłem to z 3 lata temu.

Aha, czy mógłbym poprosić e mail do działu Support Kaspersky, albo inny kontakt, ponieważ nie chcę napisać przez pomyłkę gdzieś indziej.

Klik,tutaj jest wszystko wyjaśnione.Masz adresy E-mail,na które możesz pisać.

A klucz nie jest przypadkiem dla Kaspersky Internet Security?

@tomonek Firma Kaspersky Lab opublikowała wersję beta swojego narzędzia do walki ze złośliwym oprogramowaniem - Anti-Virus dla systemu Windows 7. Wersja 210(9.0.0.736) ale wersja nie jest po Polsku tu masz link http://www.kaspersky.com/kav_latest_versions

Nie jest to klucz do internet security, tylko do KAV więc wszystko powinno grać.

Co do tego antywirusa pod mój system to jest mi raczej nie potrzebne, ponieważ działa mi ten 2010, a za wersjami beta nie przepadam.

A takie pytanie to ja dobrze robię tzn ja chcę użyć mój stary plik klucza, zaś tam w menu tylko o aktywacja i aktywacja…

Zajrzyj tutaj http://support.kaspersky.com/pl/home

@ donner tam jak napisałem jest tylko o aktywacji nowych produktów, a nie o użyciu starego pliku klucza. Przynajmniej ja nie mogłem znaleźć. W wersji 8.0 można było wpisać serial, wprowadzić plik klucza, albo aktywować produkt. Zaś tu w 9.0 nie mam tych opcji i tylko mam aktywacja…

Kasperskiego pobrałem stąd:

http://www.kaspersky.pl/download.html?s=prod_download&prod_id=157

To chyba dobry link.

dziwne korzystam z kaspersy od wersji 6.00 i co rusz byla nowa wersja bez problemu pobralem i aktywowalem kolejno do 7.0 potem 8.0 a teraz do wersji 9.0.0.463 na tym samym kluczu i nie bylo problemu urzyj deinstalatora antywirosow kaspersky Removal Toll dla pewnosci że program został usunieęty definytywnie usunięty wyczysc rejest systemowy z nieuzywanych wpisów na przykład programem cclenaner i sprubój zainstalowac kaspersky ponownie

Aha więc może tu tkwi problem - spróbuję

Dodane 25.10.2009 (N) 11:00

Nie pomogło ciągle to samo - wykasowałem wszystkie pliki z rejestru.

Kolejny pomysł który zrealizowałem to:

Zainstalowałem stary Kasperski 8.0 podałem mu klucz (nie aktualizowałem na tym zostawiłem) i na niego zainstalowałem Kasperskiego 9.0 pokazał się błąd, że klucz nie pasuje do tej wersji produktu w szczegółach mam napisane:

Numer: 02XX-0004XX-007D5XXX <— XXX wprowadziłem umyślnie teraz

Nazwa aplikacji:

Kaspersky Anti-Virus 6.0 Chinese Edition. 1-Desktop 1 year Base License Pack

Typ licencji:

Komercyjny

Data wygaśnięcia:

2010-07-30

Powód:

Plik klucza nie jest przeznaczony dla tej aplikacji. Nie można aktywować Kaspersky Anti-Virus przy użyciu klucza dla innej aplikacji. Sprawdź zainstalowany produkt.

Jeżeli na 100% jest to dokładnie ten program, który kupiłeś to może błędnie wpisujesz kod aktywacji. Sprawdź jeszcze raz bardzo dokładnie, może O (duże o) to 0 lub odwrotnie. Jest jeszcze taka możliwość, jeżeli kupiłeś ten program po raz drugi to może wpisujesz stary (nieaktualny) kod.

Aktualizowałam 2 tygodnie temu KIS z 7 do 9. W opcji “aktywuj nową licencję” wpisałam kod i aktywacja online przebiegła bez problemu.

Nie przepisuje klucza lecz kopiuje i wklejam, jak się pomylę umyślnie to nie pokazuje się błąd lecz napis: Wpisany klucz jest nie prawidłowy. Więc mój klucz jest prawidłowy, ale nie kompatybilny.