Karta graficzna do 300 zł, 128 ram itd.- jaką polecacie?

Witam, mam zamiar w najbliższym czasie kupić nową kartę graficzną. Na ten cel przeznaczam 250 zł… no… max 300 zł ale to w porywach…

Sprawdzałem kompatybilność z płytką główną, a więc poszukiwałbym karty:

:arrow: taniej :smiley:

:arrow: takiej, która by mi starczyła na najbliższe kilka lat

:arrow: nie znam się na podkręcaniu, a więc nie musi być ‘dla podkręcaczy’ bo widziałem, że o jakości karty i jej ocenach w głównej mierze decyduje to, czy da się ją podkręcać

:arrow: do 250, ewentualnie do 300 zł

:arrow: 128 ram

:arrow: najlepiej sprawdzone

:arrow: Złącze AGP

:arrow: 1x/2x/4x

Z góry dziękuje za porady :slight_smile:

ja powiem tak: kup sobie radka9550… jak ci sie dobry trafi to mozesz go niezle podkrecic :stuck_out_tongue: poszukaj na allegro tam sa te radki w cenie 200-300zl (chociaz w media expert widzialem 9550 za 250zl)

Tutaj masz ceny wszystkich radkow 9550

http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2603

w komputroniku tez sa w tych cenac…na allego niekupuj :spoko:

o tym radku jest fajny temat tutaj polecam gorąco :spoko:

VanTheMan Oczywiście punkt 2. wyklucza punkt 4. :slight_smile:

No chyba, że masz małe wymogi odnośnie grafiki.

Też polecam Radeon’a 9550, ale radzę też zwrócić uwagę na tę kartę :

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14050

:slight_smile:

Akurat w Gorzowie 1 sztuka :slight_smile: hehe

A czymś wielkim różni się 9600 od 9550 oprócz liczby i ponad 50 zł :] :?:

EDIT:

Przeczytałem sobie komentarze odnośnie 9600 no i dało mi to sporo do myślenia… problem jest w tym, że jest złącze 8x… a ja mogę mieć max 4x :confused: :frowning: :frowning: taka karta by mnie interesowała…

spoko ja mialem tego radka na abicie st6 agpx4 :wink: i hulał non problemo :wink:

radek 9550 taktowania 250/400

radek 9600 taktowania 325/400

;] z czego radek 9550 spokojnie robi 325mhz na rdzeniu ;] a dobre egzemplarze leca powyzej 400mhz dla rdzenia ;]