Karta Graficzna do 400zł- pod Amda


(Dawiddek55) #1

Mam 400zł, i chcę kupić kartę, wybralem sobie model Gigabyte GV-NX96T512HP , ale mam Procek AMDa i słyszałem, ze ta karta nie będzie z nim dobrze wsółpracowała. Polecono mi kartę ATI Radeon. Co wy o tym sądzicie? Czy ta karta co podałem, będzie współpracowała z moim prockiem AMD? A jak nie, to potrzebuje takiej podobnej karty, za ok.400zł, do gier, zależy mi żeby wszystkie gry działały chociaż na średnich detalach.


(Technik Elektro) #2

co to za procek ?? jaka płyta główna - kto ci nagadał takich głupot ?? :slight_smile:


(efazeti) #3

podaj więcej szczegółów na temat swojego sprzętu


(Dawiddek55) #4

Procek-AMD ATHLON X2 5200+

Płyta główna: Platforma Gigabyte A 5200+

Zasilacz: Chieftec 350W, czy zasiłka pociągnie tą kartę, i ten sprzet? mam jeszcze 2x2GB RAMU

I czy ta karta daje sie podkręcać?


(steemm) #5

ja bym brał tą tylko trzeba dorzucić 20zł do karty i 15zł na przesyłkę, ale warto bo karta jest naprawdę dobra i będą na niej smigać nowe gry :slight_smile:

http://www.allegro.pl/item487329068_pal ... 0_box.html


(mati75) #6

uciągnie, karta: http://www.agito.pl/seria-9/msi-geforce ... 28690.html


(Dawiddek55) #7

steemm , mati75 , a dlaczego te co podaliście? Tamta co ja dałem jest gorsza?


(steemm) #8

ty nie dałeś żadnej karty :lol:

ja dałem tą gdyż uważam że lepiej dołożyć niewiele i mieć lepszy sprzęt od tego co podał mati75


(mati75) #9

to chyba karta. steemm podał link do lepszej karty niż ja


(steemm) #10

mój błąd myślałem że po takiej nazwie że to płyta główna i nawet nie wklepałem tego do google

http://www.gigabyte.pl/products/vga/spe ... 512hp.html

dorzuć kasy do 9800gt :]


(mati75) #11

http://www.allegro.pl/item494798439_gef ... vi_gw.html

taką znalazłem


(Emilmlo) #12

Chyba nie zaglądałeś w tego linka, bo w nim jest dysk twardy a nie karta :stuck_out_tongue:


(mati75) #13

ktoś sobie ...

http://www.allegro.pl/item490177234_msi ... _lata.html


(dragonn) #14

Ta karta nie jest warta tych pieniędzy, 8800GT jest mocniejszy od niej, jak by była wersja 512MB (na G92) to by była dobra ale tak jest przestarzała.


(Dawiddek55) #15

384 RAm? THX, nie kupię :stuck_out_tongue_winking_eye: musi byc 512 mb.ale już byłem u speca i doradził brać tą co dałem wam i ja wemzę chyba, THX wszystkim :wink:


(Yamaha503) #16

Chyba twój zasilacz nie uciągnie jej


(steemm) #17

to fajny koleś jak radzi brać 9600gt zamiast szybszej 9800gt ale jak to mawiają "who care" to twoje pieniądze są :]


(Yamaha503) #18

Chyba to 350W Ci tego nie dzwignie - no ale ''who care'' to twój komp ja sie spali to nie fajnie będzie :lol:


(Dawiddek55) #19

dobra, jestem przekonany do 9600, ale co z zasilaczem? jak się spali, to pójdzie to też na płyre glówna? :smiley:


(jarekm26) #20

no, ale czemu 9600gt ??

przecież to co podał któryś tam wcześniej http://www.allegro.pl/item487329068_pal ... 0_box.html

jest wydajniejsze !

Badziewny zasilacz może ci zamienić w popiół całego kompa... hehe