Karta? jaka najlepsza?

witam wszystkich. poszukuję katry graficznej, lecz nie wiem jaka będzie dla mnie najlepsza. obecna moja katra to radeon ati x1300 256mb ddr2… chcę kupic sobie jakąs z 512mb, a jestem w tym zupelnie zielony… na co muszę zwrocic jeszcze uwage przy wyborze nowej karty??

(wiem Ze podobny temat mogl byc juz kilka razy, ale ja jestem tu nowy i jeszcze o tym nie wiem ) :smiley:

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzj … -1489.html

ile masz kasy na karte?powiedz cene a my Ci doradzimy

Ile kasy na to ?

Karta pod AGP czy PCI-E ?

Jaki zasilacz ?

W co grasz ? Nowe/stary gry ? (lecz w tym 1-szym przypadku to nie poszalejesz :stuck_out_tongue: )

ticio14 ,

Rejestrując się na niniejszym forum zobowiązałeś się przestrzegać jego regulaminu. Niestety, w tym momencie łamiesz go nie tytułując poprawnie tematu. Proszę więc zapoznać się w pierwszej kolejności z całym regulaminem forum, a następnie używając przycisku zmien.gif

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika oraz mogą zostać wyciągnięte konsekwencje w postaci ostrzeżenia.

pułap cenowy tak około 200-300 złotych… jesli takie dostamne :smiley:

aha, wejscie pci x16

zasilacz… :confused: niezbyt wiem… chyba 150w

i co jest lepsze, radiator czy wentylator??? bo to tez mnie dręczy przy wyborze :stuck_out_tongue:

LOL - to “ładny” zasilacz masz…

150W :smiley:

może najpierw podaj jaką masz płytę główną

sądząc po zasilaczu to inne podzespoły też masz nie zaciekawe jeśli to wszystko te 150W utrzymuje ;| więc sama nowa karta graficzna nie za dużo Ci da w nowszych grach itp gdzie trzeba mieć dobrego procka także.no ale cóż,do czego karta ma służyć?

To jest radiator:

radiator+8_5x6_5x2_5.jpg

To wentylator:

WENTYLATOR_COOLER_MASTER_80X80_OEM.jpg

A to chłodzenie na procesor:

Gigabyte-Volar-CPU-Cooler.jpg