Kaspersky 6.02 - nie można wejść na strony zabezpieczone

, a także gdy próbuje przeglądać stronę dodatkiem “SiteAdvisor” pokazuje że nie może się połączyć.

Dokładnie pokazuję się ten błąd:

http://img105.imageshack.us/my.php?image=beztytuupu2.png

Co mam zrobić?

Sprawdź ustawienia antywirusa/firewalla.

mateuszcedro , nie masz przypadkiem zablokowanych cookies? Do poprawnego działania https: musi być włączone ich akceptowanie, zwłaszcza w bankach.

Mam Kaspersky’ego (Internet Security) 6.02 cośtam i mam poprawnie skonfigurowanego.

Ciasteczka też są włączone. Przeczyściłem pamięć podręczną i cookies ale nadal nie działa…

Nie mogę dalej wejść na stronę “z kłódką” :frowning:

Na 99% to wina Kaspersky’ego, który jest znany ze swojej nadwrażliwości. Poszukaj dobrze w ustawieniach firewalla - obsługa protokołów TSL, SSL itd. Ustaw tak, żeby firewall ich nie kontrolował.

Skoro reinstalka FF nie pomogła to jeszcze raz zajrzę… Nic, a całkiem zaporę wyłączyłem…

Pokazuję się ten błąd (bo na screenie nie widać :frowning: )

Program Firefox nie może nawiązać bezpiecznego połączenia z witryną (np. orange.pl), ponieważ używa ona protokołu bezpieczeństwa, którego obsługa nie została włączona.

Wczoraj było wszystko ok, nic nie grzebałem.

Możesz jeszcze spróbować przeprowadzić Standardową Diagnostykę Firefoksa, ale ja nadal stawiam, że szkopuł tkwi w ustawieniach Kaspersky’ego. Wyłączenie modułu firewalla nie pomoże tego stwierdzić, bo on i tak nadal działa w tle. Może spróbuj utworzyć nową regułę dopuszczającą aplikację firefox.exe na wszystkich portach do internetu?

A to z opery:

Próbujesz odwiedzić adres https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=ig&passive=true&continue=http://www.google.pl/ig%3Fhl%3Dpl&followup=http://www.google.pl/ig%3Fhl%3Dpl&cd=PL&hl=pl&nui=1&ltmpl=default, który jest w tej chwili niedostępny. Upewnij się, czy adres został wpisany poprawnie, a następnie spróbuj ponownie wczytać stronę.


Bezpieczne połączenie: błąd krytyczny (40) z serwera.


Połączenie z serwerem nie powiodło się. Mogło to być spowodowane wyłączeniem obsługiwanych przez serwer metod szyfrowania. Proszę sprawdzić konfigurację protokołów zabezpieczających.

Upewnij się, czy połączenie internetowe jest aktywne i sprawdź, czy inne aplikacje wymagające tego połączenia działają prawidłowo.

Sprawdź, czy ustawienia używanego przez ciebie oprogramowania związanego z bezpieczeństwem sieciowym, takiego jak np. zapora połączenia internetowego (firewall), są prawidłowe i nie utrudniają zwykłego przeglądania sieci.

Jeżeli znajdujesz się za zaporą połączenia internetowego sieci lokalnej i myślisz, że może to być powodem problemów - skontaktuj się z administratorem sieci.

Naciśnij klawisz F12 i wyłącz opcję używania serwerów proxy, chyba że wiesz, że używanie proxy jest niezbędne do łączenia z Internetem. Odśwież stronę.

Potrzebujesz pomocy?

Otwórz Pomoc Opery.

Odwiedź witrynę wsparcia technicznego Opery.

Jaki port mam ustawić w Kasperskym? To ustawie jeszcze raz :frowning:

Ustawiłem porty… Nic… Dodałem porty lokalne i zdalne od 1 do 63000 i nic…

Próbowałem wszystkiego z tej diagnostyki… Nic…

Kiedy próbowałem utworzyć nowy profil to wszystko było tak samo jak u mnie…

MA KTOŚ JESZCZE JAKĄŚ PROPOZYCJE ?

Poczekaj, aż jakiś posiadacz Kaspersky’ego powie ci jak go prawidłowo skonfigurować, bo skoro w Operze nie działa to jednoznacznie wskazuje na przyczynę leżącą poza przeglądarkami.

Mam KIS 7.0 - do rozwiązania problemu przez speców z Kaspra wyłączyłem skanowanie połączeń szyfrowanych. Inne rozwiązania nie skutkowały.

No i dokładnie to samo pisałem!

Jeśli możesz to daj ścieżkę do tych ustawień…

Gdy w Kasperskim mamy aktywną funkcję Skanowania połączeń szyfrowanych, to w momencie łączenia się ze stroną korzystającą z protokołu HTTPS w Firefoxie (Opery nie używam) powinno ukazać się takie okno

55fb97b551093375m.jpg

Wystarczy wybrać jedną z opcji i kliknąć OK.

No i jeszcze ustawienia w Firefoxie.

48c26c9fbf71e774m.jpg

Mam dokładnie to samo w Firefoxie.

Proszę dajcie ustawienia KIS bo ja już ze złości się w tym gubię :slight_smile:

Albo skorzystaj z eksportuj i skopiuj tutaj zaeksportowany plik jeśli możesz :slight_smile:

Może zmień tytuł tematu, wtedy szybciej znajdzie się ktoś, kto pomoże we właściwych ustawieniach Kaspra.

Czekaj… Gdzie to się zmieniało bo zapomniałem…?

Edytuj pierwszy post w tym temacie to będziesz mógł zmienić jego nazwę :slight_smile:

Już mi użytkownik Prejzes na PW powiedział jak to zrobić:

Ustawienia>Usługi>Ustawienia sieciowe>Nie skanuj poł. szyfrowanych

Dzięki.