Kaspersky - antiwirusowe bazy danych uszkodzone?

mam pewien problem z uruchomieniem Kasperskiego za kazdym razem po uruchomienia komputera wyswietla mi sie komunikat “Antiwirusowe bazy danych są uszkodzone i musza zostac zaaktualizowane.”

po aktualizacji wystepuje ponownie ten sam komunikat, klucz licencyjny jest wazny, nawet reinstalka niepomogla, czy spotkal sie ktos moze juz z taka sytuacja?

NIGDY !!

Mattias proszę zmienić tytuł na konkretny.

a czy przypadkiem nie zmieniales daty, bo jak “cofniesz” date to wlasnie taki komunikat wyskakuje, bo jak zmienialem date po zlozeniu kompa i instalce win jakos nie zauwazylem zlej i KAV beczal o te bazy. U mnie reinstalka pomogla, za drugim razem juz nie. Oczywiscie pomoc techniczna nie chciala mi udzieli odpowiedzi, bo mialem klucz nie do tej wersji co potrzeba - co dziwne bo klucz do strszej wersji dzialal z nowsza.

ostatnio aktualizowalem bios przez co niemialem ustawionej godziny, zmienilem na poprawka i wszystko smiga, dzieki ;]