Kaspersky Online Scanner - błąd z kluczem

Kiedyś miałem podobny problem, wystarczyła reinstalacja Kaspersky Online Scanner (po usunięciu ActiveX i wszystkich pozostałości), jednak teraz nie pomaga. Przy próbie uruchomienia skanera w IE7 pojawia się komunikat:

temp_kasp.jpg

Co z tym zrobić?

a przeczyść rejestr po odinstalowaniu skanera!!!i zainstaluj jeszcze raz moze pomoże!

najlepszy do rejestru!

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … +4.3.0.780

Odinstalowałem ponownie, usunąłem pozostałości (katalog), dodatkowo przeczyściłem rejestr RegCleanerem. I nic, znów ten komunikat. Skąd to się wzięło, przecież żaden klucz nie jest wymagany. Ten skaner jest darmowy i nie wymaga rejestracji. Potrafi ktoś pomóc?

nic nie zrobisz pisze wyraźnie zablokowany przez firmę Kasperski

każdy tak ma

:slight_smile:

Każdy tak ma? To znaczy, że skaner nie działa?

Gdzieś słyszałem że modernizują go i naradzie wyłączyli go z użytku.(niesprawdzona plotka)

Już działa :wink:

U mnie nadal nie działa.