Kb4560960 blokuje drukowanie

Mam ten sam problem już tu pisałem i jedynie pomaga odinstalowanie wspomnianej aktualizacji ale chyba nie tędy droga,czekam na odpowiedź z Brother-a bo wysłałem zapytanie,dotyczy tej samej drukarki.Gorzej jak przyjdzie szukać nowej choć ta jeszcze w idealnym stanie.Jeżeli otrzymam odpowiedź to umieszczę tu informacje,jak na razie przysłali potwierdzenie,że zajmą się tą sprawą więc czekajmy bądź na zmiany ze strony Microsoft.
Jak dotąd to mam tylko to: Drogi Kliencie, Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Twoje pytanie zostało przesłane do lokalnego zespołu wsparcia. Niedługo zostanie dostarczone rozwiązanie.
At Your Side Zespół wsparcia Brother

Nie czekałem kiedy odpiszą i zadzwoniłem to mi powiedziano w miły sposób,że należy poczekać na ruch Microsoftu bo to ich wina a Brother o problemach wie iż drukarki robią tylko skan ale z drukiem jest problem no i testowałem jak najbardziej skaner działa ale wydrukować widać że materiał nie jest przekazywany do portu drukarki.Więc musimy czekać na nowe aktualizacje a z drukowaniem do kolegi który nie ma jeszcze 2004

1 polubienie

Dziękuję, pomogło ale to nie rozwiązanie tak jak napisałeś ale uruchomiłem dziękuję jeszcze raz.

Witam. Mam zupełnie identyczne problemy. Mój system to win10 pro x64 a drukarka broother dcp135c. Po zaistalowaniu tejże poprawki drukarka działa jedynie jako skaner,drukować nie chce.
Gdy uruchamiam drukowanie w panelu dokumentów drukowanych pojawia się też polecenie drukowania ale na kilka sekund i znika. Zasięgałem porady fachowców na forum ale poki co jedyną radą jest odinstalowanie poprawki.

Identyczne objawy. Brother DCP-J315W po Wi-Fi. Myślałem, że to wersja 2004 skopała, ale widzę, że mam tę aktualizację KB4560960…

Sprawdź w historii aktualizacji. Tam powinno dać się ją odinstalować.

Niestety, nie da rady - przy tej aktualizacji opcja Odinstaluj jest niedostępna…Chyba postawię system na nowo - i tak miałem to robić

Ten sam problem. Win 10 Pro 64bit, Brother DCP-J125. Tych objawów opisanych w linku podanym przez @anon67650823 nie ma. To znaczy port i drukarka jest widoczna na liście. Skanowanie i kopiowanie działa prawidłowo, nie działa tylko drukowanie. Pomaga jedynie odinstalowanie poprawki.

W historii aktualizacji z prawej strony na górze powinna być link do opcji odinstalowania każdej aktualizacji

Microsoft już wie o problemie:
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4560960/windows-10-update-kb4560960

U mnie nie ma problemu, bo mam HP DeskJet Ink Advantage 4535 już kilka lat i nie ma powodu do narzekania. Ten model nie kosztuje dużo (obecnie 300 złotych w Media Expert przy innych i nie ma problemów technicznych, a w czasie nauczania zdalnego mamy sporo do drukowania (nawet 4 razy dziennie jakieś zadania) i papier trzeba uzupełniać kilka razy w miesiącu. Nie wiem skąd takie narzekanie na HP gdzieniegdzie na forach

Ja wywodzę się z czasów gdy na polskim rynku HP był kojarzony przede wszystkim z drukarkami. W tamtych czasach ich drukarki były naprawdę dobre. Myślę, że narzekania na HP wzięły się bardziej z tego kiedy firma ta postanowiła wejść na inne rynki i zaczęła produkować swoje wersje pecetów i laptopów. Robiąc budżetowe i kiepskiej jakości laptopy rozmieniła się na drobne i już nikt nie kojarzył tej firmy z dobrymi drukarkami tylko z tanim i kiepskiej jakości sprzętem. Sami są sobie winni. Bo byli od zawsze kojarzeni z dobrymi drukarkami a dziś wiadomo jak jest.

To w prawdzie można powiedzieć (prawie) o wszystkim, tylko w tym przypadku mięliśmy szczęście na coś lepszego i pięciogwiazdkowego za małe pieniądze. Ten model jest już gdzieniegdzie niedostępny choć w Google widnieje np. z RTV Euro AGD. Brak w magazynie a jest w wynikach wyszukiwania, Allegro pokazuje tylko tusz i inne dodatki, na Ceneo wyprzedane

Nie do końca. Weźmy takiego ASUSa na przykład. Oni również robią budżetowe laptopy. Ale ich PR polega na promocji wyłącznie tych z półki premium i środka (jak ROG i TUF) cała reszta ich laptopów istnieje ale nie są tak silnie promowane w głowach użytkowników jak wyżej wspomniane serie ROG i TUF. Typowy użytkownik słyszy ASUS i od razu ma przed oczami ROGa lub TUFa a nie jakiś tani badziew.
HP wkraczając na rynek laptopów od razu zarzucił go tanim i źle wykonanym sprzętem. Było tak go dużo, że marka zaczęła się po prostu staczać w dół równią pochyłą. HP szybko zauważyło swój błąd i od niedawna promuje swój sprzęt premium pod szyldem OMEN. Niestety złe wrażenie ciężko od razu zmyć i trochę jeszcze czasu minie zanim HP uda się odzyskać odpowiedni PR. Konkurencja na pewno w tym ułatwiać nie będzie sprawy.

Potwierdzam analogiczny problem z urządzeniem Brother DCP-J315W
na 2 komputerach pomogło odinstalowanie KB4560960.
Jako że update Windowsa po chwili instaluje się ponownie to wstrzymałem na chwilę aktualizację licząc na to że MS rozwiąże ten problem.

Dorzuce swoje 3grosze do tematu, walczyłem z nim wczoraj/dzisiaj:

  1. komputer z kompilacją 2004 i łatką KB4557957, drukarka Brother DCP-J315W - działa (KB4560960 nie ma na liście łatek)
  2. komputer z kompilacją 1909 i łatką KB4560960, drukarka Brother DCP-J315W - nie działa (KB4557957 nie ma na liście łatek) Po usunięciu łatki działa

Drukarka połączona do obu komputerów po wifi.

Po WiFi może działać ale poczytaj tematy wyżej i moje i [Sidkwa] gdzie podaje link do strony Microsoftu gdzie już wiedza o zaistniałym problemie i pewnie we wtorek wieczorem bądź środa rano (tak myślę) usuną ten problem.Powyższy temat na DP jest wałkowany chyba od 10 czerwca.Czekajmy cierpliwie.

Windows 10 powinien mieć podtytuł “to system, z którym nigdy się nie nudzisz” :slight_smile:

Mam dokładnie taką drukarkę jak marciech (J315W), w moim przypadku pomogło odinstalowanie drukarki z panelu sterowania i dodanie jej na nowo do systemu. Nie widziałem wcześniej tej notki, więc nie próbowałem odinstalowywania poprawek.

Może nagle szybciej ukazał się poprawiony sterownik?

Jest poprawka.