Keyloggery win8

Witam wszystkich. Jako,że jestem nowicjuszem w tych sprawach potrzebuje porady, ponieważ dzisiaj próbowałem przeczyścić laptopa (w sumie to notebook Asus x202e) dziewczyny z powodu jego powolnego działania. Wszystko, że tak powiem zamulało. Chciałem przywrócić system jednak nie została zrobiona kopia zapasowa… :confused: Dodam, że windows 8 jest oryginalny i nie posiadam żadnej płyty z tym windowsem. Na lapku był antywirus Avira jednak postanowiłem go zmienić na triala 30 dniowego nod32 w celu sprawdzenia i przeczyszczenia. Podczas skanowania wykrył wirusa typu Settings Manager i webget. Po usunięciu i ponownym uruchomieniu laptopa w nodzie wyskoczył czerwony komunikat “maksymalna ochrona nie jest zapewniona,dostęp do plików poczty e-mail i internetu nie jest bezpieczny.Analiza protokołów aplikacji nie będzie wykonywana, wystąpił błąd podczas uruchamiania usług .Analiza protokołów (POP 3,HTTP) nie będzie wykonywana.”. Poszperałem w necie i usunąłem jakieś wpisy rejestru programem avira registry cleaner jednak to nic nie pomogło, przeinstalowałem nod32, ponieważ też tak pisali w poście. Po przeinstalowaniu noda problem ustał. Przeskanowałem też laptopa adwCleanerem i wykrył części tego settings managera więc tez pousuwałem wszystko i laptop zaczął śmigać jak powinno. Teraz jest niby wszystko ok poza jednym a mianowicie, dziewczyna posiada konto bankowe, na którym ktoś zmienił hasło (sytuacja przed czyszczeniem). Po przeczyszczeniu zadzwoniliśmy do banku w celu zmiany hasła. Zmieniliśmy, weszliśmy na konto po czym po 2 min nas wywaliło i hasło znowu było zmienione, więc podejrzewam, że siedzi gdzieś jakiś keyloger;/ Ponownie przeskanowałem nodem i nic nie wykrywa. Pan z banku poradził przeinstalowanie systemu jednak nie posiadam żadnej oryginalnej instalki ;/ Powiedzcie jakim programem mogę go wykurzyć bądź jaki antywirus go wykryje. Co mogę zrobić, aby ułatwić wam diagnozę?