Kilka poważnych problemów z kompem

Siema! Od niedawna mam spore problemy z moim PC a nie znam się na kompie na tym poziomie żebym sam przy nim grzebał i go leczył. Więc proszę o pomoc.

1)Przy włączaniu pojawia się komunikat na czarnym tle ( jeszcze podczas ładowania systemu) NIEPRAWIDŁOWY PLIK BOOT. INI Rozruch z c:/windows (czy coś w tym stylu). Nie wiem co to oznacza ale stwierdziłem, że to może być coś warte uwagi przy rozwiązywaniu problemów :slight_smile:

2)Podczas sciągania programem uTorrent po kilku minutach się wszystko blokuje i wyskakuje okno informujące o problemie i mam do wyboru 3 rzeczy dotyczące programu( czego bym nie wybrał i tak efekt ten sam). Więc jak zostawiam kompa na noc to tylko energię bo okazuje się, że 5 mb sciągnięte bo wyskoczyło okienko. Screen tego okna postaram się jak najszybciej wkleić.

3)Kopmuter jest o wiele wolniejszy i to samo tyczy się internetu.

4)Często gry same się wyłączają.

5)Po ok 20 min od włączenia kompa wyskakuje okno ZoneAlarm Security. Nie mogę go w ogóle zamknąć nawet menadżerem zadań.

6)Któregoś dnia podczas użytkowania Firefoxa komputer się zawiesił. Po resecie już nie można było go włączyć, więc go odinstalowałem i ponowne chciałem zainstalować. Ale nic z tego nie wyszło bo przy otwarciu instalki wyskakuje błąd.

To chyba wszystko ale jeśli jeszcze coś sobię przypomnę to oczywiście napisze. Bardzo Was proszę o pomoc! !!

Pozdro i z góry wielkie dzięki!! :mrgreen:

Nazwij temat konkretnie. Inaczej wyleci.

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?p=980957

23LeVaN23 podaj proszę jaki system przeskanuj kompa Nod32 lub awastem, później będziemy sprawdzać dalej

miałem taki sam problem ze firefox’em. jedyne co mi pomogło, to ściągnięcie wersji portable.

windows xp

okno z utorrenta:

d74f954d23e9a0dc.jpg

resztę wrzucę jak najszybciej się da

EDIT

Zeskanowałem i wykryto jednego wirusa. Od razu dałem wylecz. Poniżej screen z noda i oknem, o którym wcześniej wspominałem.

2ee3ff35df80b98e.jpg

LOG Z HJT: