Kilka zapytan o PayPal

Postanowiłem zrobic nowy temat bo z tamtej kasiorki to juz sie smietnik zrobił

Witam załozyłem sobie własnie konto w paypal i mam kilka pytan bo jestem w tych sprawach zielony

Arrow co to znaczy dodaj kartę kredytową

Arrow jak moge sobie wpłacic pieniądze na konto

Arrow czy sa jakies opłaty związane z korzystaniem paypal (chyba nie ale wole sie upewnic)

Arrow jak mogę sobie wypłacic pieniądze z konta gdybym je na kącie je miał

Arrow i czy mozna z tego konta paypal wpłacac na normalny rachunek bankowy np.jak kupie cos na allegro to czy mozna zapłacic kontem paypal

a co trzeba zrobic zeby wpłacic na rachunek bankowy ? tzn na te numerki jak na allegro podawaja np. 4522 4688 0052 0000 5466…???/albo jak cos sprzedam na allegro to co musze kolesiowi p odac zeby mi kase wpłacił? i czy da sie wpłacic na kąto kase normalnie z np.Pko ?a jasli tak to jak ?

Masz swoją własną na swoje nazwisko kartę kredytową albo konto w banku?

Czy będziesz korzystał z czyjejś?

No żeby korzystać z PayPal to musisz mieć “wypukłą” kartę kredytową, obsługującą PayPal :roll:

Tam się nie wpłaca żadnych pieniędzy, tylko jak za coś płacisz to system sam ściąga odpowiednią kwotę z twojej karty kredytowej

Jak odbierasz płatność to jest prowizja, jak wysyłasz to nie płacisz,

?? ?? ?? ?? ?? ?? ??

PayPalem można tylko wysyłać kasę do osób, których znasz e-mail.

yyyyy… numerki?? Ile ty masz lat :lol:

Chodzi o numery kont!

Znaczy mam ma a ja nie mam jeszcze 18 lat

A jest taka możliwość zebym otworzył sobie jakies konto internetowe i normalnie mugł płącic z niego na allegro.Chodzi o to zeby konto było samodzielne czyli tylko moje proszę o odpowiedz

Popraw tytuł na konkretny.

Tak, było kilka tematów w dziale Na Luzie. Ja korzystam z Inteligo.

A przy rejestracji w PayPalu nie oświadczałeś, że masz ukończone 18 lat? :stuck_out_tongue:

A mugł bys podac nazwy stron zebym sobie otworzył takie konto ?