Klient Dropbox nie instaluje się na Win 10 Home


(Noart) #1

Witam!

Próbowałam zainstalować sobie klienta Dropbox'a na laptopie z Win 10 Home PL 32 bit. Niestety ani najnowsza wersja do instalacji offline (14.4.19) ani wersja instalatora online Dropboxinstaller się nie odpalają po ich uruchomieniu. Kółko kursora się chwilę kręci i potem znika, proces też nie ma w menedżerze zadań.
Dokładnie te same pliki instalatorów skopiowane z laptopa na komputer stacjonarny z Win 10 Home PL 64 bit startują bez problemu. Wszystkie inne programy na laptopie chodzą, różne instalatory się odpalają, tylko jak na złość ten od Dropboxa nie chce.
Na laptopie nie mam zainstalowanych żadnych antywirów a Defender jest wyłączony. Wszystkie dotNety i bieżące aktualizacje Win10 też są zainstalowane. Żadnych innych problemów od dawna z laptopem ani programami nie ma. Wpadłam na pomysł, że zainstaluję sobie może starszego klienta. Niestety, ostatni instalator DBXa, który mi na lapku normalnie się odpala i instaluje, to wersja z przed ponad roku (2.6.33+. Przy logowaniu z tego klienta do chmury Dropbox niestety go nie wpuszcza i nakazuje zainstalować wersję najnowszą.

Macie jakieś rozsądne pomysły co może być przyczyną? Z góry dziękuję za Wasze sugestie.

 


(bachus) #2

To był jakiś update z W7/W8.x do W10 na którym wcześniej już był Dropbox?


(Noart) #3

DropBox nigdy nie był częścią W7/8/10. Nie wiem skąd Ty to wywnioskowałeś.

Tak czy owak, problem nadal nie został rozwiązany. Wszystko chodzi na tym lapku idealnie, ale instalator klienta DropBoxa się nie odpala i tyle.


(bachus) #4

Jeszcze raz. Czy to była czysta instalacja Windows 10? A może aktualizowałeś Windows 7 (lub 8.x) do Windows 10 a wcześniej na Windows 7 (lub 8.x) był już zainstalowany Dropbox?