Klonowanie HDD na SSD Problem

Witam wszystkich potrzebuje pomocy. Kupiłem laptop dell 7720 zawierał on 2 dyski po 750 Gb, dokupiłem dysk 120 gb SSD i podmieniłem go z jednym z dysków, teraz mam problem bo chciałbym skopiować całą zawartość dysku HDD na SSD czyli tą partycje recovery i system. Mam szanse to zrobić samemu?? jestem zielony w tym probowałem już programem gparted ale nie wiem dokładnie jak to zrobic poniewaz ten dysk hdd jest podzielony na recovery okolo 12 gb i reszta to system dlatego nie wiem jak to skopiować na 120 Gb SSD licze ze mi pomożecie??? :frowning:

baglet ,

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu dokonania zaleconej korekty proszę skorzystać z przycisku Edytuj przy poście otwierającym temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

czy dysk 750Gb był zajęty w większej ilości niż 120Gb ? jeśli tak to musisz część danych (ale nie dane systemowe) przenieść na drugi dysk 750. I wtedy użyć np. Ghosta , który wszystko ładnie przerzuci i zmniejszy partycje na dysku docelowym SSD .

Mam wolnego 623 GB z 686Gb bo to jest komputer niedawno kupiony i nic dosłownie nic na nim nie ma tylko system i sterowniki takie, które daje dell

Czy z dyskiem SSD (jaki to model) nie dostałeś oprogramowania do migracji systemu.

Dodane 26.01.2013 (So) 17:11

Sprawdź

EASEUS Disk Copy

MiniTool Drive Copy

nie dostałem żadnych sterowników a dysk to OCZ Vertex 3 120Gb