Kłopoty z filmami- nie ma obrazu


(Dareks 64) #1

Witam. Mój brat ma świeżo odebrany z serwisu laptop. Kłopot polega na tym,że przy próbie dtworzenia filmu ma dźwięk a obrazu nie. Wali mu komunikat, że potrzebuje tego div4(fourCC). Szukajką nie potrafie sobie poradzić. Acha on ma Vistę


(Przemo Mynek) #2

Brak Kodeka;)

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=36

Zwykly Divx, pod Viste juz chyba wyszly napewno;)


(Monczkin) #3

Nazwij temat konkretniej. Przenoszę.


(Dareks 64) #4

DivX Light 5.1.1

przemo_mynek , ten może być?

Monczkin , nie wiem, jak teraz zmienic nazwę tematu


(system) #5

u góry po prawej stronie pierwszego postu jest zmień/edytuj kliknji na to i tam będzie temat :slight_smile:

przemo_mynek źle zrobiłeś że dałeś mu do ogólnego działu link...

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=2127&t=36 u mnie chodzi jakoś na Visćie Ultimate


(Dareks 64) #6

lukasz_xd , on nie jest po Vistę, prawda? a szukam właśnie pod nią

sorki, nie doczytałem,że u Ciebie chodzi. tylko co znaczy "jakoś"?


(system) #7

u mnie działa, w dziale jest tez X codec pack ten jest ponoć na Vistę (spróbować niezaszkodzi)

co do jakoś to że niewiem czy chodzi na Media Center bo usunołem ten szajs, w allplayerze wszystko działa


(Placio74) #8

A nie wystarczy ffdshow?

ffdshowdiv4sd0.th.jpg


(Dareks 64) #9

kurde, brat mi pisze,że po zainstalowaniu tedo kodeka nadal woła o kodeki


(system) #10

wystarczy ale tylko do filmów dvix, rmvb już nie otworzy :frowning:


(Sebawroclaw) #11

To spróbuj jeszcze inne kodeki zainstalować np. któryś z tych:

http://www.pliczki.pl/index.php?option=com_remository&Itemid=30&func=select&id=232


(system) #12

A gdzie tam pisze że są pod Windows Vista ??


(Dareks 64) #13

OK, po kłopocie. podpowiedziałem bratu,żeby zrestartował kompa i poszło. dziękuję.


(system) #14

o rzesz jak dalej będę pisał to dostanę bana,

Wnoszę o usunięcie tego topicu...