Kod zabezpieczajacy do 3310

Czy da sie zdjac go kodem czy tylko kablem karty z plusa dzialaja niedzialaj inne sieci wyskakuje podaj kod zabezpieczajacy…

Złączono Posta : 30.08.2006 (Sro) 22:30

kody 12345 0000 i ze strony http://nfader.z-host.ru/ niedziałaja…

Musisz zdjąć SimLocka z telefonu.

Witam!

Jestem nowy i zielony ale bardzo chętny do nauki, więc proszę o wyrozumiałość! :slight_smile:

Na początek chciałbym przedstawić mój problem (który po częsci wiąże się z tematem tego topiku).

Otóż posiadam starożytną Nokię 5110 (odkopaną z głębokiej szuflady), którą chciałbym wykorzystać do pewnego celu. No i mam z nią mały problem:

Po włożeniu karty Simplusa która pierwotnie była w tym aparacie wszystko działa jak należy :slight_smile:

Po włożeniu innej katry Simplusa po wpisaniu kodu PIN aparat prosi o “kod zabezpieczający” - i tutaj mnie zamurowało :-o Nie wiem co jest grane, czy aparat miał jakąś blokadę czy rozpoznaje tylko jedną kartę SIM - nie wiem.

Ale idźmy dalej:

Próbowałem wpisywać kody do tej nokii:

*#06# - działa - wyświetla nr IMEI

*#0000# - również działa - wyświetla wersję softu

Powyższe dzieje się bez włożonej karty SIM, automatycznie zaraz po wpisaniu tych kodów…

Ale wpisując kod przejścia do trybu serwisowego, czyli *#92702689# (czyli *#war0anty#) nie dzieje się nic :? a po chwili aparat pokazuje z powrotem komunikat: “Włóż kartę SIM”

Podobnie dzieje się gdy wpiszę kod zdejmujący simlocka.

Nie wiem co jest grane z tym aparatem, czy może ja coś źle wykonuję :frowning:

Proszę o jakiekolwiek sugestie na ten temat. Czy przed wpisaniem kodu do przejścia w tryb serwisowy muszę włożyć kartę SIM?

Aha i jeszcze jedno: na szczęście (czy nieszczęście) mam kabel do transmisji danych Nokia 5110 <-> komputer, który prawdopodobnie nie ma wtyczki USB tylko z tego co pamiętam RS232 (muszę go jeszcze znaleźć… :slight_smile: ). Może przy pomocy tego kabla i jakiegoś softu na komputerze mogę ściągnąć ten “kod zabezpieczający”?