Kolejny problem z BRONTOK'iem


(Piotr Mackowiak) #1

oto mój log:

http://wklej.to/Yhfd0

będę wdzięczny za usunięcie go. to już drugi raz, mozliwe, że przeszło mi z pendrive'a.

pozdrawiam,

boston


(Acorus) #2

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.


(Piotr Mackowiak) #3

czy mam to robić w trybie awaryjnym systemu?

-- Dodane 13.04.2013 (So) 16:53 --

wklejam notatkę po restarcie:

http://wklej.to/AI8kl

notka po skanowaniu:

http://wklej.to/9KQVG


(Acorus) #4

W OTL użyj opcji Sprzątanie.

.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa "Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje."