Komórka dla dziewczyny


(Meteo17) #1

Witam moja dziewczyna jedzie do Londynu i bedzie mogła zakupić sobie jakiś telefon co polecacie dla kobiety wiek 15lat jaki tylefon gustuje w kolorowych motorolach z aparatem i z klapka i antenka ale mogą być tez inne co ptroponujecie jaki telefon.


(Wojtek266) #2

motorola v300,v 500,v600 sa bardzo dobre


(Przemokg) #3

sony ericsson z1010 ma klapeczke z kolorowym wyswietlaczem

Złączono Posta : 30.06.2005 (Czw) 20:07

A zresztą co ja bede pisał. Masz tu fajną stronke http://www.zedge.no/?side=phones możesz se popatrzec, porównać itp.


(Meteo17) #4

Byłbym wdzieczny gdyście wstawiali fotki telefonów albo jakies stronki odnoscie ich telefon bedzie kupiony w angli jakis fajny tylko co kobiety lubia moga byc rózne ale fajne.


(aju) #5

sony ericsson t610, t630

motorola e398

dla dziewczyny i dla chłopaka :wink:

co do zdjęć wystarczy wpisać nazwę w google i już będzie ich pełno


(Asterisk) #6

To dlaczego nie pozostawisz to w Jej

gestii - niech sama sobie wybierze :stuck_out_tongue:


(Meteo17) #7

He, nie mam zielonego pojecie o telefonachi, wogóle sie nie zna> Coś wymysle, dzieki. :? :slight_smile:


(system) #8

zależy, do czego jej potrzebny telefon


(Frooget) #9

Polecam Samsunga SGH-X640

Foto:

sgh_x640_m.jpg


(Rafi) #10

Ja proponuje jej Siemensa C65:

siemens-c65-1.jpg

Tutaj masz info o tym http://www.mobile.inspiracja.com/Siemens,C65,phone.php


(Meteo17) #11

Telefon he głównie do mnie pisze i dzoni simens odpada nie podba jej sie ale samsung no no fajny dzieki sliczne


(Bażant) #12

Qrcze, ale dlaczego sama sobie nie wybierze?? !!

:x :roll: :shock:


(Meteo17) #13

siedziłem ok macie racje pokaze pogadam, ale dzieki za pomoc.