Komp Padl


(Ozzi91) #1

Mam problem z kompem :frowning: Gdy nacisne power komp pochodzi z 3s(monitor sie nie zdazy wlaczyc) i sie wylacza tak jakbym wylaczyl zasilanie. Przycisk chodzi dobrze nie zacina sie ani nic. to nie jest wina wirusow bo robilem formata u kumpla i nic


(Beber Cerveza) #2

???

slucham ??

sorki to nie masz wgranych zadnych sterow plyty glownej ani niczego jo ...?? !!

przed tym formatem normalnie mogles uruchomic kompa ??

sprawdz kable....zasilacz....i podlaczenie dyskow 8) 8)


(Marcinm93) #3

Wirusy w艂膮czaj膮 si臋 dopiero po za艂adowaniu systemu i zalogowaniu si臋 do swojego profilu. Jak robi艂e艣 formata i nadal to samo, no to wina sprz臋tu.

Wybierz si臋 do serwisu...


(Rus One) #4

Otw贸rz bud臋 i popatrz do 艣rodka, mo偶e wentylator na procu pad艂. A je艣li nie, to pood艂膮czaj dyski, flopa, CD ROM, i powyjm贸j karty z PCI. Jak masz wi臋cej ni偶 jedn膮 ko艣膰 RAMu to zostaw jedn膮 i odpal. Jak b臋dzie chodzi艂 to wstawiaj sprz臋t po kolei i patrz kiedy padnie- b臋dziesz wiedzia艂 co pada. Jak nie b臋dzie chcia艂 chodzi膰 od pocz膮tku, to mo偶esz mie膰 uwalony proc, albo p艂yt臋 g艂贸wn膮.

To si臋 napisa艂em...

Z艂膮czono Posta : 05.02.2006 (Nie) 14:12

A mo偶e grafika pad艂a...


(B艂a偶ej) #5

Nie wszystkie. S膮 te偶 wirusy pod DOS-em kt贸re uruchamiaj膮 si臋 w trakcie 艂adowania systemu, wi臋c jak b臋dzie jaki艣 upierdliwy wirus to mo偶e wiesza膰 kompa przed za艂膮dowaniem do profilu


(Szymszejdi) #6

Je偶ei by艂 by to wirus to chyba jaki艣 BIOS'owy bo przez pierwsze 3 sekundy to BIOS testuje urz膮dzenia


(Kosior6) #7

A mi sie wydaje, 偶e nie jest to wirus ani DOS'owy ani jakis BIOS'a nie ma takiego tylko wirus bootrecorda inaczej wirus mbr 艂aduje on sie przed za艂adowniem systemu odrazu po BIOS'ie nie tak 艂atwo jest go usun膮c o ile si臋 nie byle z konsoli odzyskiwania xpka trzeba wstukac fixmbr i CHYBA jeszcze jakies polecenie zeby zneutralizowac tego wirusa lub jakis antiviur startuj膮cy z dyskietki jeszcze przed wind膮 ???? Hmmmm.... a jaesli to nie to to posprawdzaj p艂yte pod lupa czy nie ma spuchni臋tych kondensator贸w (maj膮 byc idealnie proste a nie beczkowate) i miernikiem posprawdzaj napi臋cia ale ja bym postawi艂 na wira boot sector'a.


(Ozzi91) #8

watpie ze to jakis wirus bo nawet bios sie nie zdazy zaladowac i dup wylacza sie ;(

Z艂膮czono Posta : 05.02.2006 (Nie) 15:07

wlasnie wentylator mi padl ale nawet jak wlacze kompa (jest zimny) to i tak zaraz sie wylacza,wiec watpie ze to wina wentylatora. probowalem odpiac wszytskie karty rozszerzeniowe i dalej to samo. podejrzewam ze to wina plyty glownej

Z艂膮czono Posta : 05.02.2006 (Nie) 15:08

system bez sterow i tak powinien sie zaladowac, formatowalem nawet wszytskie dyski i nic


(Kosior6) #9

A posprawdza艂es wszystkie kondensatory czy nie spuchni臋te ale 偶eczywi艣cie jesli 3 sekundy to w tym czasie BIOS sprawdza urz膮dzenia i jesli np wy艂apie co艣 co jest nie tak to go resetuje lub ew. wy艂膮cza. Spr贸buje pod艂膮czy膰 inn膮 garfike i zastartuj z czystego boota tzn. bez napedu optycznego i innych kart rozszerze艅 tylko twardziel i grafika.