Komp sie nie włącza


(Cez99) #1

Witam Serdecznie

Otuż wczoraj mój tata wyłączył prąd w domu podczas mojego użytkowania komputera, komp zgasł po jakimś czasie włączam komputer a tu nic pojawia sie ekran ze dysk E sprawdza spojnosc dysku, potem po tym sprawdzaniu pojawia sie ekran powitalny, wybieram usera i wtedy komputer sie resetuje.....Potem gdy wlaczam kompa ponownie znowu ten skaner i ponowny reset. Wiec wzialem poprzez cd WinXP sformatowalem partycje E i skaner zniknal, ale komp nadal sie wylacza; dziala jedynie w trybie awaryjnym.....Sprawdzilem w programie Everest i okazuje sie ze nie wkrywa mi kila rzeczy m.in "DMI-Dokładność danych DMI jest nie pewna", "Brak Karty Video Windows"......

Zna ktos przyczyne i jak to rozwiazac?

Z góry dziękuję

Pozdrawiam

PS. m ój komp to: AMD Athlon 64 3700+, MSI K8N Neo4, 1024 DDR Kingston, Sapphire Radeon X800 GTO, WD 250 GB HDD....


(Micromac) #2

Uzyj checkdisk aby sprawdzic czy nie ma bad sectorów

Mozliwe tez, ze pliki systemowe zostaly uszkodzone.

Start=> Uruchom wpisz cmd a nastepnie polecenie

sfc /scannow

Wloz wczesniej plyte instalacyjna do CDROM

Jak to nie po moze to

Sprobuj uruchomic Konsole odzyskiwania i wpisac polecenie

bootcfg /rebuild

Jesli i to nic nie da to sprawdz podzespoly np twardy dysk, plyta główna, pamiec czy nie zostaly uszkodzone. Ale to w serwisie