Komp się sam wyłącza


(Ssk86) #1

Właśnie, nie wiem co się odtatnio dzieje z pracą mojego kompa.

Otóż włączam kompa chodzi normalnie przez kilka chwil po załadowaniu windowsa a potem sam się wyłącza, bez możliwości włączonia ( trzeba wypinać kabel od nasilacza, odczekać chwile i dopiero)

Podejrzewam, że kaiś problem ze sprzętem:

Na jednym procesorze komp chodzi kilka sekunda, a na drugim ok 5 minut i jest taka sytuacja co wyżej.

Być może zasilacz.

Jak ktoś będzie sie orjentował co się moża dziać to prosze o pomoc.


(Philips Piotr) #2

Podmień na inny i zobacz. Być może nie trzyma dobrze napięć i są spadki przez co się komp resetuje.


(Proph3t) #3

Ale nie powinno być takiej sytuacji że nie da się włączyć później :shock: lecz ok zmień na inny i zobacz.


(Malwinaa85) #4

a może jakieś wirusy ?? … a jak nie, to zapewne zasilacz …


(lazikar) #5

A temperatury jakie sa???

Podaj tez jaki masz dokładnie sprzet zasilacz itd


(Ssk86) #6

Ok temperatura procesora nie większa niż 42 stopnie.

Zasilacz niestety miałem razem z obudową, z tego co na nim widze to jest to Megabajt. Model MGB-350s.

Zmieniłem zasilacz na jakiś starszy i komputer chodzi ‘dłużej’ niż na tamtym zasilaczu.

Dziwne jest troche to, że nic nie robiłem z kompem i taka dziwna sytuacja komp się wyłącza, niewiem kupie chyba nowy zasilacz.

Mój sprzęt to:

  • Asus K7V600-x

  • Athlon XP 2.0 (jak sie nie myle thorn), Teraz mam Semptron 2.1

  • GeForce 5200 Ultime (prolink) z biosem 5500

  • 256 RAM Elixir

  • Samsung 80GB


(Philips Piotr) #7

i to bedzie najlepsze rozwiązanie kup jakiś markowy na zasilaczu nie oszczędzaj. Przyda sie potem jak będziesz chciał rozbudować kompa.

#-o