Cześć,
od wczoraj komp ekstermalnie zwolnił i nie wiem, co może być przyczyną. Będę wdzięczna za sprawdzenie logów, czy czasami coś się tam nie zalęgło.
Oto linki:
FRST: http://www.wklej.org/id/1691145/
Addition: http://www.wklej.org/id/1691141/
Shortcut: http://www.wklej.org/id/1691143/
Acorus
(Acorus)
18 Kwiecień 2015 18:16
#2
Otwórz notatnik systemowy i wklej:
HKLM\...\Run: [RtHDVCpl] = C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe [11464296 2010-09-03] (Realtek Semiconductor)
HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] = C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [500208 2010-03-06] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [ISUSScheduler] = C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe [81920 2005-02-17] (InstallShield Software Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [PWRISOVM.EXE] = D:\Program Files (x86)\PowerISO\PWRISOVM.EXE [377368 2014-02-03] (Power Software Ltd)
HKLM-x32\...\Run: [AdobeCS5ServiceManager] = C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS5ServiceManager\CS5ServiceManager.exe [406992 2010-02-22] (Adobe Systems Incorporated)
Winlogon\Notify\WB: C:\Program Files (x86)\Stardock\MyColors\fast64.dll [X]
HKU\S-1-5-21-3975783775-4126418693-715829355-1000\...\Run: [ISUSPM Startup] = C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe [221184 2005-02-17] (InstallShield Software Corporation)
SSODL-x32: IconPackager Repair - {1799460C-0BC8-4865-B9DF-4A36CD703FF0} - No File
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.1.4.1018.exe
ok, usunięte, skan zrobiony, nic nie znalazło. Coś więcej?
Acorus
(Acorus)
19 Kwiecień 2015 07:36
#4
Nic tu więcej nie widać.Skasuj folder C:\FRST.
IPSEN
(IPSEN)
19 Kwiecień 2015 08:33
#5
Sprawdzimy dysk-Uruchom Wiersz poleceń (w menu start w Uruchom wpisz cmd.exe i OK), wpisz chkdsk c: /f kliknij Enter, wpisz T i zatwierdź enterem, uruchom ponownie komputer. Uruchom- CrystalDiskInfo - zmień ustawienia (Funkcje, Advanced Feature, Wartość Raw i ustaw 10 [DEC]) pokaż okno z programu wszystkie parametry.