Komputer do 3000zł

Mam zamiar kupić komputer w kwocie 3000zł - maks 3400zł.

Nie znam się na sprzęcie, więc proszę o pomoc.

W zestawie ma się znaleźć koniecznie system Windows Vista Home Premium oraz monitor 17" lub 19" (najlepiej 16:9), lecz bardziej zależy mi na samej jednostce centralnej.

Sam komputer ma służyć między innymi do Internetu, Offica, Photoshopa, nagrywania i kodowania filmów DVD oraz do gier typu Simsy 2 (lub czegoś bardziej wymagającego, ale zapalonym graczem nie jestem).

Zależy mi także na tym, aby móc korzystać z interfejsu Aero Glass bez przeszkód, t. j. bez zacinania się komputera przy prostych czynnościach, oraz włączonych wszystkich nowych funkcjach (chyba wiecie o co chodzi).

Nie wiem czy moje zdanie ma jakieś znaczenie tutaj ;), ale zależy mi na procesorze Intel Core 2 Duo, sporej ilości pamięci ram (minimum 1GB) i bardzo dobrej karcie graficznej (słyszałem, że do Visty dobre są Nvidia) z pamięcią najlepiej 256MB lub więcej (jeżeli tak się da) :slight_smile: .

Prosiłbym także o opinię osoby korzystające już z systemu Windows Vista. :slight_smile:

Pozdrawiam.

Złączono Posta : 19.02.2007 (Pon) 23:48

A zapomniałem tez dodać, że często oglądam filmy, słucham muzyki i pobieram coś z Internetu.

AMD X2 3600+

Abit Kn9 nForce 4 Ultra

2x1GB Goodram 667

Pionieer 111d / LG H22L 130 / BenQ DW 1655

Huntkey 400W / Amacrox Warrior 450W

Seagate 250Gb z serii 7200.10 xxxxAS bufor 16Mb

Palint Sonic 7600GS 256 DDR3

Buda według gustu i zmieścisz się w 2k

Zostanie ci 1000+ na monitor

Monitor Fuijsu Siemens P19-P ~1300 zł.

Vista 3000 na komp to windowsa :lol:

Błażej co do procesoru, to nie lepszy byłby Intel Core Duo 2? Jest strasznie zachwalany, a o AMD słyszałem same złe opinie… :?

Co do nagrywarki, wystarczy mi zwykły napęd DVD, ponieważ mam bdb nagrywarkę zewnętrzną, którą mogę podłączyć do płyty głównej.

Ale to napisałeś :mrgreen:

Tobi o co ci chodziło? :stuck_out_tongue:

To źle słyszałeś 8)

A wyrobisz się…?