Raffez
(Raffez)
14 Listopad 2012 14:26
#1
Witam od jakiegoś czasu mam problem z komputerem, strasznie zwolnił działanie oraz wyskakuje pełno reklam, przeskanowałem go combofixem, spy-botem i ad-aware ale nadal coś jest nie tak, wklejam loga z OTL dla fachowców i proszę o pomoc:
OTL - http://www.wklej.org/id/870671/
Extras - http://www.wklej.org/id/870672/
Z góry dzięki za pomoc
Acorus
(Acorus)
14 Listopad 2012 15:05
#2
Odinstaluj Yontoo 1.10.02,HiJackThis,Spybot - Search & Destroy.Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/fr/dow … adwcleaner z funkcji Delete(w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).
Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
:OTL DRV:64bit: - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] – C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\esgiguard.sys – (esgiguard) O3 - HKU.DEFAULT…\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7AC3E13B-3BCA-4158-B330-F66DBB03C1B5} - No CLSID value found. O3 - HKU\S-1-5-18…\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7AC3E13B-3BCA-4158-B330-F66DBB03C1B5} - No CLSID value found. O4 - HKU\S-1-5-21-2060501799-672250356-2936137819-1001…\Run: [spybotSD TeaTimer] C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe (Safer-Networking Ltd.) O4 - HKU\S-1-5-21-2060501799-672250356-2936137819-1004…\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found [2012-11-01 19:33:41 | 000,000,000 | —D | C] – C:\ProgramData\Ask [2012-05-26 19:42:38 | 000,000,000 | —D | M] – C:\Users\Rafik\AppData\Roaming\EurekaLog [2012-02-13 16:11:35 | 000,000,000 | —D | M] – C:\Users\Rafik\AppData\Roaming\OpenCandy :Commands [emptytemp]
Kliknij Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.
Raffez
(Raffez)
14 Listopad 2012 17:02
#3
Acorus
(Acorus)
14 Listopad 2012 17:13
#4
W OTL użyj opcji Sprzątanie.
W AdwCleaner użyj opcji Uninstall.
Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check
analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html jako out of date.
Raffez
(Raffez)
14 Listopad 2012 20:19
#5
Dzięki działa wszystko jak należy Ale dziwi mnie że Malwarbytes ciągle blokuje jakieś strony nawet jak nic nie robię
Raffez
(Raffez)
15 Listopad 2012 07:51
#7
Dodam jeszcze logi bo coś dalej siedzi w systemie i zamula neta #-o
OTL - http://www.wklej.org/id/871279/
EXTRAS - http://www.wklej.org/id/871280/