Komputer nie widzi blueconnecta


(system) #1

Witam!

korzystam z Blueconnecta i od pewnego czasu mój komputer stacjonarny (korzystam z Windowsa XP) nie znajduje wcale sprzętu. Próbowałam już odinstalowac i zainstalowac powtórnie, ale wcale się nie dało. Sprawdzałam łącza USB i działają. Nic nie grzebałam i nie mam pojecia dlaczego tak się zrobiło :frowning: Dodam, że na laptopie jest wszystko OK i bez problemu mi znajduje sprzęt.

Jak ktoś ma jakis pomysł czekam na wskazówki :slight_smile:

pozdrawiam

basia


(Agatonster) #2

basiulka82 ,

Poczytaj - Konkretne tematy... ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.